MTBA clubkampioenschappen marathon 20 september 2015

Deelnemers:
- Joost; (wel mooi weer)
- Arno;
- Frank; ?

Potlood:
- Kex; (otelletje met meisje)
- Joene; (potlood)
- Rik; (potlood)
- Almar; (potlood)


De afgelopen jaren was altijd Trooz het décor voor ons eendaagse kampioenschap. We hebben daar een paar fantastische BBQ/Beer/Koers combis gehad, maar verandering van spijs doet eten. Daarom presenteren wij vol trots:

Les Boucles de Hollange (let op flyer is van 2014)


Hollange ligt ten zuiden van Bastogne in een voor Ollanders relatief minder bekend bike gebied, maar met zeer veel bikemogelijkheden en plaatsen voor bier en grill. Het kampioenschap wordt verreden over 90 km met 2200 hm en is een prima voorbereiding op het NK marathon.
De wedstrijd is georganiseerd in chrono vorm zodat er een MTBA massastart kan worden gereden.


Meer info op de website van. Les boucles de Hollange Noteer de datum dus vast in je agenda en nadere info volgt.


Reacties

  1. Met potlood genoteerd en als het even kan ben ik erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben bang dat ik er zelf niet bij kan zijn, maar als ik maar enigzins de kans heb om omhoog af te zakken dan ga ik er voor. De camping kansen nemen in September overigens wel wat af, maar dat was vorig jaar ook geen garantie. (insert your ROLMAO smiley here)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt gaaf. Griezelig hoogteprofiel. Jaar op vijf geleden in dat gebied een trailrun gedaan. Dik 2500hm in 54 km gepropt. Supermooie omgeving.
    In september doorgaans nog prima kampeerweer.
    I'm in zoals ik het nu kan inschatten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Na een week voleten in Sardinie ben ik er bij. Plus mijn afstand zo te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. http://www.campingbeaurivage.be/

    is 10 kilometer van Hollange. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klinkt mooi die camping. Volgens mij ga je nu toch wel Klerx?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik ben het sterk aan het overwegen om het met lang weekendje Arnhem te combineren.

      Verwijderen
  7. Staat genoteerd, maar moet wel beetje mooi weer worden

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Check! En gewoon kamperen.. Tentje, donsslaapzak, BBQ, tarp..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jij hebt geen keuze. Je moet je titel verdedigen ;-D

      Verwijderen
    2. Van check naar twijfel.. ik beslis even op het laatste moment. Afhankelijk van het (kampeer) weer en fiets motivatie.. ;-)

      Verwijderen
  9. Ik pas ook. Na volgend weekend gaan mijn benen in de spaarstand in en ben bovendien beetje kampeer moe :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mannen, ik uncheck toch. Wedstrijdkoek is een beetje op...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Uhm, ik ben erbij bij voldoende belangstelling. Ga nie in mijn 1tje in Belgie rijden om daar marathonnetje te doen. Ga waarschijnlijk wel B&B of hotel zoeken. Ik weet tehen de gedachte in, maar anders wordt het wel weer een enorme sleeppartij naar CH heen en weer.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tent jonguh. Ik heb er nog wel 1, incl matje.

      Verwijderen
    2. Ken ook. Ik slaap wel bij Joost. Mijn tent kunne gij lene

      Verwijderen
    3. precies, motte alleen nog ff achter party tent aan oid. en mtba-bbq heb ik natuurlijk nog :-D

      Verwijderen
  12. Ik rij zowiezo pas 's ochtends aan. Gezien mijn huidige vorm en lage animo begin ik wel te twijfelen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daarom beter de avond erbij pakken. Heb je iig iets goeds te herinneren

      Verwijderen
    2. of je herinnert je helemaal niks meer ;-)

      Verwijderen

Een reactie posten