***DEADLINE BESTELLEN 14 JUNI** MTBA Casual Kleding





Het duurde helaas iets langer dan gepland maar het ontwerp van de MTBA Casual kleding is klaar. We hebben het "eenvoudig" gehouden met de karakteristieke MTBA kleuren/elementen.  Deze mogen natuurlijk niet ontbreken in je kledingkast voor je podium foto.

Het ontwerp voor de T-shirts, Polo's en Hoodies hebben we gelijk gehouden. De hoodie heeft een oranje binnenkant in de capuchon.



Sommige hebben aangegeven ook voor hun kinderen een T-shirt te willen hebben, deze is ook te bestellen in kindermaten.

De prijzen zijn geworden  :

Cap € 12
Hoodie € 35
Tshirt € 20
Polo € 28
T shirt kinder € 18

We krijgen van de verschillende items pas setjes, dus om je maat te bepalen kun je komen passen om zeker te zijn hoe eea zit. Tijd, plek en datum hiervoor worden nog gecommuniceerd. Ook de laatste besteldatum wordt nog bekend gemaakt zodat we de kleding zsm kunnen laten drukken.

Via deze link kun je je bestelling (alvast) opgeven :


** Paskleding is binnen, je kunt komen passen voor je bestelling, stuur een berichtje naar Herman. Deadline voor het bestellen is de 14e (juni) **

As. maandag (8e) pas avond.  Vanaf 20:00 welkom. 

Reacties

  1. Cool, even de paskleding afwachten en dan bestellen maarrrrr... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er goed uit ! Zijn de kindermaten ook voor baby's van 6+ mnd ? : - )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja idd pas kleding wacht ik af en dan bestellen. Voorlopig voorkeur voor hoodie en v-hals shirt je korte mouw.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb je nog voorkeur Herman.. makkelijkste is als je zelf even een voorstel doet.. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. As. maandag (8e) pas avond. Vanaf 20:00 welkom.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vanwege vakantie ga ik het niet redden om te passen. Ik gok op ren nieuwe bestelronde ooit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vanwege vakantie ga ik het niet redden om te passen. Ik gok op ren nieuwe bestelronde ooit.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wil wel een polo en dan gok ik op dezelfde maat als Herman.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bestellingen zijn doorgegeven en kleding is besteld, verwachting is dat alles klaar is rond 3 juli.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten