Vrijwilligers gezocht voor Xduathlon


Een paar weken is het weer zover; de 2e Posbankloop xduathlon. Deze zal plaatsvinden op zaterdag 26 september 2015! 

Onder de deelnemers o.a. Arno en Tom als superduo. Joene, Bart en Ninko voor de solo. Zij gaan allen voor het podium :)

Het zou heel vet zijn als wij ons als MTB Arnhem dit jaar met nog meer laten zien! Zowel in de wedstrijd als langs het parcours.

Net als vorig jaar kunnen we weer een flinke lading vrijwilligers gebruiken, zowel voor de vrijdag (parcoursopbouw) als voor de zaterdag (begeleiding wedstrijd).

Iedereen van MTB Arnhem die vrijdag 25 september meehelpt met o.a. parcours uitzetten krijgt een gratis startnummer voor de wedstrijd de dag erna. Arno, Joene, Tom, Bart, Stef, Ninko, Edo en Herman  hebben al aangeboden te helpen. Wie volgt?

Zaterdag na de wedstrijd eten we met alle vrijwilligers een hapje en drinken we een biertje bij het kampvuur.

Vorig jaar is gebleken dat we echt niet zonder goede en gemotiveerde vrijwilligers kunnen, dus ik wil graag een dringend beroep doen op jullie :):) Oh ja, en partners zijn ook van harte welkom!!

Check de website en facebook voor meer info over het evenement:
http://posbankloop.nl/cross-duathlon/
https://www.facebook.com/posbankXDU?_rdr

Heb je vragen over de vrijwilligerstaken? Wil je je aanmelden? Jullie weten mij te vinden!!

Reacties

  1. Je bent er lekker op tijd bij.. ;-) Maar ik doe mee hoor, zowel met uitzetten als met de koers! (moet ook wel nu je mijn foto hebt gebruikt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Top! Eerste gratis startbewijs bij deze uitgedeeld ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ronald, ik ben graag van de partij op vrijdag en zaterdag! Mail mij maar even op mwppeters@icloud.com.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe laat start het uitzetten vrijdag? Ff kijken of ik vrij kan krijgen. Zaterdag doe ik mss in teamverband mee. Heb dan een opleiding die ik probeer te verplaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Opleiding geannuleerd. Doe nu sowieso mee zaterdag. Laat even weten hoe laat vrijdag de voorbereidingen starten. Dan kan ik kijken wat ik kan regelen. Mail adres ismarlonknaken apenstaartje live punt nl

      Verwijderen
  5. Ik wil me nog aanmelden als vrijwilliger. Lopen kan ik toch niet. Vrijdag kan ik niet maar zaterdag wel. Eventueel moet ik zaterdagochtend werken maar weet ik nu nog niet. Stuur maar een mailtje naar flebbers22 apestaartje hotmail punt com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Superfijn Lars!! Kunnem je hulp goed gebruiken. Ik ga je direct mailen.

      Verwijderen

Een reactie posten