VTT du Sart Tillman, zondag 15-3-2015

As zondag is er een hele leuke kleinschalige chrono van 50km vlak achter Luik. Vorig jaar hebben we deze met een aantal man voor het eerst gereden, en dat viel toen zeker niet tegen. http://www.vttst.be/

Dus wie heeft er zin in Belgische worst en bier na een vette tocht?

We kunnen kiezen voor de Chrono met 7:00 vertrek uit A'hem, uiterlijk starten om 9:30!
OF gewoon de toertocht vertrek om 8:00 uit A'hem, starten rond 10:30.

(Zelfde dag er ook de VTT Hoenderloo, is dus ook nog een optie ;)

Adres; Clos du Sart, rue du Sart-Tilman 341, 4031 Angleur.

Les départs des randonnées 12, 25, 35 et 50 km sont autorisés de 8h00 à 12h00.
Les départs du 50 km chrono sont autorisés de 8h00 à 9h30 maximum.
Les résultats et la remise des prix des chronos ont lieu à 14h00.

Rando 12-25-35-50 km: 5 € (4 € challenge Stany-Smol-Trek et membres O² Bikers)
50 km chrono: 10 € (8 € en pré-inscription)

Reacties

  1. Mijn plan is er bij te zijn. Ik hoef niet per se de chrono te rijden. Mogelijk kunnen we er bij mooi weer nog wat paadjes aan vast knopen. Vroeg starten is op zich wel ok.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Top! Dan zet ik hem ook op de planning.. :-)

      Verwijderen
    2. We kunnen overwegen vroeg te starten en de 25+50 te rijden.

      Verwijderen
    3. Dat is een idee.. Net even gekeken, vorig jaar 2,5uur over gedaan! Kunnen na de 50 even kijken waar we nog zin in hebben.. :-)

      Verwijderen
  2. Áls ik al ga zondag zal dat naar Hoenderloo zijn, voor Belgie heb ik te weinig tijd...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoe laat wil je gaan morgen? Ik geef de voorkeur aan met de auto daarheen, starten om 9.00 uur en de 55 km...

      Verwijderen
    2. Goed plan. Ik zie je rond 9:30uur in de buurt van het restaurant Ruggestee!

      Verwijderen
    3. Als het goed is ben ik dan al onderweg..

      Verwijderen
    4. Het is toch goed gekomen! Was leuk Arnout! Mooie route en op het eind was het een uitdaging je kort te volgen! :-)

      Verwijderen
    5. Heb het ook leuk gehad; was een mooie tocht! De thuisblijvers hadden weer ongelijk zullen we maar zeggen...voel 'm desondanks wel behoorlijk...;-)

      Verwijderen

Een reactie posten