Donderdagtraining 2 april 2015

EERSTE XC TRAINING VAN 2015 STAAT WEER VOOR DE DEUR!

As zaterdag gaat de klok om en hebben we 's avonds weer een uurtje langer licht. Dit is natuurlijk het moment om de donderdag trainingen weer op te starten. We beginnen weer een halfuur vroeger dan normaal.

Komende training gaan we weer wat intervallen, wat techniek doen en wat trailtjes rijden. We gaan door tot dat het donker wordt, dus zal met 1,5 uur wel een beetje gedaan zijn. Vergeet je lampjes voor de terugweg dus niet!

Tijd: 18:30 vertrek
Plaats: Sonsbeekvilla

Reacties

  1. Goed plan. Hangt voor mij wel af van mn werk En t weer. Tot snel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moet gelijk de eerste keer passen helaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zou Do redelijk droog moeten zijn, als dat zo blijft ben ik erbij ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga zeker aanwezig zijn, enig voorbehoud: stortregen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Na een aantal weken onder een steen gelegen te hebben, ben ik van plan om aanwezig te zijn! Hopelijk kan ik jullie nog een beetje bijhouden op de verbindingsstukken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Edo, als jij deze week achteraan zwoegt doe ik dat volgende week ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Reacties
    1. Lijkt wel op een late 1 april grap... maar.. is het toch niet. Scheer echter maar 1 been.

      Verwijderen
    2. Gelukkig, half koers dan.

      Verwijderen
  8. Van de partij. NS heeft nog geen vertraging vandaag op mijn traject. ...moet goed gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaat me ook niet lukken. Hopelijk volgende week!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Thx voor de enthousiaste deelname.. het was een mooie opener van het seizoen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Volgende week doe ik wat langer mee ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten