VTT Gorssel, zondag 8 feb 2015

Tegen de verwachting in ;) een hele leuke tocht, dus rijden die hap!!

Twee opties:
1) heen en terug 37km enkele reis + 45km = 119km
2) auto heen en daar 55km

Even het weer afwachten voor de beste keuze lijkt mij!

Vertrek: Op de fiets 8:30 carpool A50, beide varianten 10:00 start daar!
MTB-tocht
Gelderland  >  Gorssel  > WTC Gorssel
Afstanden:  35 km / 45 km / 55 km


Startlocatie: Kantine LTC Gorssel, Flierderweg 1a
Plaats:Gorssel
Organisatie:WTC Gorssel
Website:http://www.wtcgorssel.nl
Verwacht aantal deelnemers: 500 - 1.500

Afstand 35 km
Afstand 45 km

Starttijd van: 9:00
Tot: 10:30

Kosten deelname: € 5,00 (NTFU-leden € 4,00)



  Detail-informatie:

Aparte douche- en kleedgelegenheid voor vrouwen
Damestoiletten
Douche- en kleedgelegenheid aanwezig
Gepijlde route
Helm verplicht
Mogelijkheid om fiets af te spuiten

Reacties

  1. Als het weer ok is wil ik de fullmonty wel overwegen.. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Houden het weer even in de gaten, zondag is de voorspelling 40%kans neerslag, 30%zon..

      Verwijderen
    2. Uncheck! Ga voor uitslapen en kort lokaal rondje of trailrun..

      Verwijderen
  2. Bij ok weer doe ik de fullmonty vanuit Vorden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als ik meega de fullmonty; half werk is niks...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga ook mee bij goed weer. Wilde eerst met de auto, maar na Bart's opmerking doe ik toch maar de Full Monty :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sorry heb corvee 😉 en moet voor een kort lokaal rondje gaan morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fullmonty reeds gedaan. Ga morgen voor een d2-tje te eernhum

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ga voor optie 2, start tegen 10.30

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik hou het bij optie 1 en probeer vroeg te starten.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten