Trailrun Dieren 7/15km, za 7 feb 2015

http://www.gelrejutbergtrail.nl/
Welkom op site van de Gelre Jutberg Trail. Een loop georganiseerd door Atletiekvereniging Gelre. De wedstrijd wordt gehouden op misschien wel de mooiste plek van Nederland: de rand van Nationaal Park Veluwezoom. Als atletiekvereniging verzorgen wij trainingen en wedstrijden voor volwassenen (hardlopen en nordic walking) en jeugd (atletiek). Vanuit ons clubhuis in Dieren worden meerdere keren per week trainingen verzorgd op alle niveau's. Net als de Veluwezoomloop vinden de trainingen zoveel mogelijk plaats in het Nationaal Park.
Lopers die van natuur houden kunnen met deze trail hun hart ophalen.

De startlocatie van de Gelre Jutberg Trail is aan de Kolonieweg 2a in Dieren.
Starttijd: 11:00  (€12,50 vooraf, 15 na)

Reacties

  1. Ik schrijf hem met potlood vast op..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben van plan om samen met me vader en broer de 15km te gaan lopen. Maar ik wacht nog even met inschrijven tot 6feb (familie Verbeek houdt niet zo van regen en sneeuw :-p )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yep, zeker leuk tussendoortje.
    Zet hem in de agenda en zal volgende week ff beslissen. Zie vooralsnog geen reden om niet mee te doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zet hem er ook met potlood in en kijk het volgende week even aan. Wel mooi: trailrun in de buurt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker 15km kapot gaan. Als ik ga. Ga ik op de fiets..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hmm heel leuk, maar ik weet niet of ik het ingepast krijg in dat weekend. :-/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Maar 15euro voor een rondje lopen? Weet zelf ook hele mooie trails ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten