Mtba trainingsweekend Echternach

1 jaar over gepraat, dit jaar organiseer ik het trainingsweekend in Luxemburg.  Zowel de trails, hardlopen alswel accomodatie.
Waar? 1 van de mooiste en compacte zeer technische trail gebieden: klein Zwitserland.
Impressie: www.mullerthalcycling.com
Gebied met rotsen,  trappen, kloven en single tracks met flow. Werk aan de conditie op het beroemde Romeinse pad bij Berdorf,  leer je evenwicht bewaren op de tracks met afgronden. .. extra trailrun is een optie!
Vind je malmedy mooi? Dan dit zeker!
Slaapopties: camping Echternach of Berdorf. Prijs max 15e per nacht. Of:
Hostel Echternach: 25e per nacht.
Start vrijdag 8 mei of zaterdag 9 mei. Dus 2 of 3 dagen. Zelf ben ik er 8 mei al.
Graag voor 8feb aangeven of je meegaat en wat je wilt camping of hostel.  Meeste stemmen gelden!
En ja zeggen is ook geld overmaken ;-)
Tot snel! En wellicht overbodig: Echternach heeft ook bier;)
Wie gaan er mee?
Joost: geen tent
Ronald: geen tent wel huis
Joene: als er maar bier is
Klerx: liever geen tent
Arno: alles kan
Sijtse: vermoed ik: alles kan
MJ: huisje
Tommo: kroeg
Frank: vermoed een bed;)
Bas: vast bed
Robin: idem!
Herman

 

Reacties

  1. Yes! I'm in. Camping is prima maar misschien nog beetje fris. Of had je stacaravans?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He dat is voor mij een weekend dat ik zeer waarschijnlijk kan!! Top, reken mij er maar bij. Overigens vind ik camping rond die tijd van het jaar wat aan de koude kant. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben er ook bij. Doe wel aan trailrunnen (daar waar ik niet durf te fietsen)😜 begin mei kamperen is misschien wat ambitieus. Wil de optie van een huisje huren erin gooien. Lijkt mij supergezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Uncheck ;-(, zit dan in Spanje (ook leuk)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Cool Arno!! Ik ben erbij natuurlijk ;)

    Ik ben wel voor een huisje huren.. als t weer dan wat minder is heb je iig nog een plek om droog bier te drinken..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het wordt geen tent. Jeugdherberg heeft nog plek. Andere opties zijn een camping met blokhutten en er staat nog een vraag uit bij een boerderij. . . (Huisje he) ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik sla deze over! Net ervoor ruim een week wezen trainen op Mallorca en dan gaat thuis weer voor :P

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Qua trailrunning is het wel uitdagend daar, je moet vak bukken en de uitgehakte trapjes kunnen erg glad zijn omdat ze altijd in de schaduw liggen. Mountainbikers zie je daar vaak, maar ik ben er meestal omdat het ook een fantastisch sportklimgebied is.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ga ook graag mee. (Geen tent)

    Grt. Bas

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Top mannen! Update alles als ik weer (goed) online ben..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Check; bed,bad, jacuzzi, ontbijtservice ;-P

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hmm, te laat? Als het nig kan meld ik me graag aan. Geen eisen voor accomodatie sluit me aan bij de meerderheid.
    Onno

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Denk niet te laat. Zal ff informeren. Maar dan: vol=vol!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Laatste update

    We gaan met 14 man dikke trails rijden, techniek en conditie. Maar vooral: lol hebben & befaamde bierbbq!

    Vierkantje voor de achterblijvers!

    Verzamelen 10.00 schuytgraaf. Neem een mtb, hardloopschoenen, kleding, bier&bbq spul mee!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten