MTB Arnhem on ice part 2

In het kader van: "Bikers on ice" volgt hier de uitnodiging voor de tweede editie van MTB Arnhem on ice. Vorig jaar heeft Gijs afgetrapt met de schaatsclinic. En inmiddels staan er een aantal MTBAers regelmatig op de schaats.

Omdat het nog niet echt hard wil vriezen maar we al wel in de winter zitten, is het idee gerezen om naar Biddinghuizen af te reizen voor een paar toerrondjes op de baan van Flevonice. De baan is 3 km lang en er zitten ook bochten naar rechts in dus echt duizelig zullen we niet worden (van het schaatsen).
De entree voor de gehele dag (09.00u-21.00u) is €15,-. Voor de halve dag (12.00u-21.00u) is dit €12,50


Heb je interesse geef dan even aan op welke dag je zou kunnen. Er is bewust gekozen voor doordeweekse dagen zodat het wat rustiger is (hopen we). Heb je andere suggesties, kom maar op.....

Ma 22 december
Di 23 december
Di 30 december

Reacties

  1. Superinitiatief.
    Count me in.
    Om het even welke dag als het maar koud en droog is :)).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk id. Alleen ik doe niet aan kerstvakantie. .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Cool! Ik wil ondanks mijn belabberde schaatstechniek graag mee.. :-))

    Helaas wel onder voorbehoud.. moet even kijken hoe het klussen en de verhuizing tegen die tijd loopt..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Interesse! Ik heb daar altijd al een keertje willen schaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed om te zien dat er nog ijs-spirit is! Het lukt mij niet, wellicht dinsdag 30. Hoor graag wat de tijd wordt, probeer dan aan te pikken (schaatsterm;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben bang dat het weer een beetje roet in het eten gaat gooien.
    Wellicht is het wat om eerst eens in een ijshal met elkaar te rijden (Deventer of Nijmegen?) en dan later in het seizoen nog eens proberen......

    Begin volgende week kijken we wel even 0f dinsdag 30 december wat meer belovend is voor het weer

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voorlopig is het zacht en nat. Naar de ijshal volgende week of over 2 weken lijkt mij een goed idee om alvast te trainen voor Biddinghuizen..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Morgenavond 1945 in Nijmegen. Joost, Robin en ik.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten