MTB Arnhem Bootcamp/crosstrain/survival workout


Hola,

Op de groepswhatsapp al veel over geluld, maar tot nu toe geen daden. Dus laat het nu maar eens gebeuren. 1,5u bootcampen/crosstrainen/survival workout op maat voor MTB Arnhem. 100% Spierpijn gegarandeerd!

De totale kosten voor een prive workout bedragen ca 80e.
Introducé's zijn van harte welkom!
Kosten delen we natuurlijk gewoon.

Om het makkelijker te maken heb ik direct een datum geprikt.
20 december om 10:00.
Na afloop oliebollen!
Locatie: Bezoekerscentrum Posbank. Heuvenseweg 5a, Rheden.

We gaan er voor zorgen dat de nadruk op kracht, core en behendigheid komt te liggen en niet al te veel op lang rennen. Dus iedereen kan meedoen. Suggesties zijn welkom.

Voor een impressie kijk bijvoorbeeld eens op www.arnhem-loopt.nl of www.crosstrain.nl

Tot nu toe hebben zich aangemeld:
Arno 
MJ
Vincent
Tom
Kex
Mark
Herman
Ronald



Reacties

  1. Tja wel leuk idee.. Maar als ik E8,- moet betalen wil ik eigenlijk wel een beter uitzicht op de trap dan jullie in je korte hardloop broekjes.. :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, introduces zijn welkom. Bij 15 man kost het nog maar eurotje of 5. Das wat een gem toertocht kost en die ram je er ook in 1,5u doorheen.
    Bij stel leuke damesbillen erbij gaat de waarde alweer omhoog als ik het goed begrijp. Regel maar.
    Maar geen gemiep achteraf dat het zwaar was ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zet mij maar op de lijst, ff die verbrandingsmotor aanzwengelen voor Kerst ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nice. Wie maakt de tien vol? Mogen ook introducés zijn

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik heb een handvol mensen gevraagd of ze meewillen maar haken met knikkende knietjes af...

      Verwijderen
  5. Mannen! We gaan het doen, ik heb net vastgelegd! Die ene persoon dient zich nog wel aan! Wees vrij om wat mensen te vragen.
    Suggesties ten aanzien van het programma zijn nog steeds welkom! Nadruk komt vooral op oefeningen, maar wie weet komen er ook nog wel wat hulpstukken aan de te pas...;) Qua rennen komen we aan 5 a 6km in totaal, maar ik verwacht eigenlijk minder omdat we voornamelijk op de grond liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ok, some details:
    Zaterdag a.s. de eenmalige MTBA Bootcamp. We maken er een special van en starten bij bezoekerscentrum Veluwezoon bij Rheden. Heuvenseweg 5a.
    Bij goed weer spring ik op de fiets. Voor een bike, bootcamp, bike.
    Tip: neem (oude) handschoentjes mee en trek oude kleding aan.

    Tot zaterdag!
    Bootcamp zelf start om 10u. Wees op tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dulleme! Starten in Rheden!?!
    Goed dat je het nog ff vermeld. Mss op fietsje heen/terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Was pijnlijk. Vanmorgen m'n armen. Inmiddels m'n benen ook :). Iemand geen spierpijn? Die krijgt z'n geld terug!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten