Licentie 2015

Even een reminder om na te denken over je wedstrijd licentie en bij welke club je deze regelt. Vaak kan je tot 30 nov nog je lidmaatschap opzeggen en heb je nog tijd genoeg om een nieuwe club te regelen.

Aangezien wij bij MTB-Arnhem onze agenda goed vol knallen, komt het feitelijk neer op alleen een administratief lidmaatschap (waarbij de ontheffing verplichte clubkleding mede leidend is).

Mogelijke clubs in de omgeving zijn natuurlijk:

- Licht verzet Nijmegen; ca.E63,-
- Reto Arnhem; ca.E55,-
- MBC midden Soest; ca.E43,-
- Bar-End Apeldoorn; ca.E35,-

Ik ga mijn licentie komend jaar via Bar-End proberen te regelen, waarbij ik de kleding ontheffing nog even moet navragen (wordt hier vervolgd..) http://bar-end.nl/club-informatie/lidmaatschap/

Reacties

  1. Scheelt ook dat als je een amateur/masters licentie neemt dat het de KNWU niks uitmaakt in welke kleding je rijdt, dan is het enkel de club die er een probleem van kan maken. Bij junioren/elite etc moet je verplicht in club kleding of officiele team kleding (knwu team) rijden. Vandaar dat de meeste clubs er bij de amateur of masters ook geen groot probleem van maken.
    - Whoopers Berlicum; E50,-

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het alreeds na gevraagd bij bar end. Maken er geen probleem van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik blijf bij mijn oude club ATB Team Lemelerveld. Die maken er ook geen probleem van.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geldt er bij Bar-end een toeslag voor als je in niet clubkleding rijdt? Die is er opeens bij mijn club (40 euro per jaar, waar je niks voor krijgt....). Ben nog in onderhandeling of ik dat ook moet betalen...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ga me aanmelden bij Bar-End.. :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten