Bike plannen as zondag 23 nov

Iemand zin om zondag ergens wat op de mtb te gaan sturen..
Mede afhankelijk van het weer natuurlijk..

Opties vanuit huis:
Trailen richting Groesbeek (uurtje of 4 ben je wel kwijt dan);
Rondje Zeddam (1uur heen, 1uur route, 1uur terug);
Rundum hause trailen, Doorwerth, Wageningen (3uurtjes)

Opties met auto:
VTT Nijverdal (1uur heen, 50 of 80km daar);
GPS tocht Wetter (1,45uur heen, 50 a 60km daar);

Bij regen en andere nattigheid: Misschien gewoon 2uurtjes A'hem!

Andere ideeën ook welkom natuurlijk!!

Reacties

  1. Er is ook nog een VTT in Eerbeek. Ook altijd wel leuk. Ik heb zaterdagavond nog een feestje, dus besluit laat of ik mee ga.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eerbeek is lady's only.. ik heb t ook niet bedacht.. ;-)

      Verwijderen
    2. Oh, ik dacht dat dat de dress-code was. Ik had m'n GripGrab met ingebouwde staart al klaar gelegd ;-)

      Verwijderen
    3. Ik heb mn outfit al klaarliggen voor zondag ;-) paar mannen incognito valt vast niet op, dus als jullie nog dresscode tips nodig hebben... :-p

      Verwijderen
    4. Haha... ik denk dat de staartpetjes idd echt nodig zijn met het gemiddelde MTBA kapsel.. ;-)

      Verwijderen
  2. Gonny heeft nog wel haar. Ik kan mee. Mooi. Billen kijken!

    En anders: zelf blijf ik ff in eernhum. Misschien ff 3 uurtjes toeren bij Wageningen en Renkum.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben r zondag niet en dat is jammer want ik had wel zin om wat te sturen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook wel in voor een ritje! Geen voorkeur voor duur en richting...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten