Kalender crossduathlons


Overzicht wedstrijden crossduathlon circuit:

Hoewel de meeste van jullie waarschijnlijk in een diepe winterslaap zullen gaan raken, hoor ik hier en daar wel geluiden van mannen (Ninko, Bart, Arno?) die hier en daar een crossduathlonnetje willen meepakken.

Om het overzichtelijk te maken hieronder maar eens een lijstje van wedstrijden. Ik ben zo vrij geweest er een aantal sterren bij te plakken puur op basis van eigen ervaring in het verleden (hoe uitdagender het parcours, des te meer sterren).

14 september; St Pietersberg off road duathlon:
20 september; Pyramideduathlon Austerlitz (Zeist): ****
27 september; Posbankloop Crossduathlon (Velp): *****
18 oktober; ATB Duathlon Harderwijk (alleen korte afstand)
18 oktober; Cross Duathlon Valkenburg a/d Geul:
25 oktober; Offroad Duathlon Weert: ****
2 november; DRW Run Bike Run Nijverdal; *****
2 november; Running Center Beach Duathlon Noordwijk (ZH):
16 november; Run Bike Run Pijnacker = NK:

De jaarlijkse offroad duathlon in Groesbeek eind november/begin december wordt dit jaar niet georganiseerd. In januari (Etten-Leur) en februari (Waalwijk) vinden ook nog wedstrijden plaats, maar deze staan nog niet op de kalender.

Het zijn stuk voor stuk wedstrijdjes om tussen het duurwerk en de krachttraining door een piekje te pakken. Gewoon omdat het kan :)


Reacties

  1. Ik heb nog een startbewijs over voor de posbank op 27-9, liefhebber???

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi overzicht.. toch wel leuk om een keer er één mee te pakken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ninko en ik 2 stuks om mee te beginnen.. nijverdal en 1 in 2015.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nijverdal goeie keus. Ik zet er zelf weert ook bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 27 sept ben ik er bij. Eens ff kijken of t bevalt :), Wil er volgend jaar idd wel eentje of 2 bijpakken! Thnx Ronald!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten