Crossduathon Rozendaal 27 september




Mannen,

Als jullie het niet erg vinden breng ik de crossduathlon nog even onder de aandacht.

Het gaat goed met de organisatie en de inschrijvingen.
Met nog een aantal weken te gaan zijn de voorbereidingen voor 27 september in volle gang. Het deelnemersaantal nadert de 150 en ik verwacht dat het maximum aantal deelnemers van 200 wel gehaald zal worden. Lokale favorieten zijn Bart vd Mark, Jeroen Klerckx, Ninko Doornbos en Sijtse Kamphuis ;)

Het parcours was al uitdagend, maar door de flinke regenval van afgelopen 1,5 maand is het parcours nog een stukje moeilijker geworden, met behoorlijk wat plassen en flinke erosiegeulen hier en daar. Overigens staat de training van dinsdag 9 september (deels) in het teken van een parcoursverkenning.

Om alles in goede banen te leiden kan ik de 26e en de 27e september nog steeds wel wat hulp gebruiken bij parcoursopbouw (vrijdagmiddag) en tijdens de wedstrijd zelf (zaterdag) om de orde te bewaken in het bos. Anton en Vincent hebben zich inmiddels gemeld, maar ik verwacht van jullie toch nog wel wat meer ;)

Dus schuif al je andere verplichtingen aan de kant, meld je aan voor de wedstrijd en zo niet meld je dan bij mij om wat hand- en spandiensten te verrichten ;)

Tot dan!!

www.posbankloop.nl/cross-duathlon






Reacties

Een reactie posten