30-8: Nordenau marathon (Marathoncup 6/7)

Aankomende zaterdag is de marathon van Nordenau in het 'Schmallenberger Sauerland', wedstrijd 6 uit 7 van de mtb-marathoncup (De Vulkanbike op 13 september is de laatste wedstrijd). Er kan gekozen worden uit 63 of 90 km. Het parcours bestaat voor het overgrote deel uit Schotterwegen.
De start is voor beide afstanden om 12.30 uur dus 's ochtends vertrekken zou goed te doen moeten zijn; de reistijd is ca. 2,5 uur.

Overigens wordt op de site (http://www.skiclub-nordenau.de/) nog wel gewaarschuwd voor een omleiding bij Schmallenberg, geadviseerd wordt vanuit het westen aan te rijden als je geen vertraging wil oplopen..

Wie gaan deze rijden/biedt vervoer aan of zoekt juist vervoer? Ikzelf rijd de 63 km en kan maximaal 3 mensen en fietsen meenemen, mezelf incluis. Maar mochten er nog eventuele lease-rijders zijn met een plek vrij dan houd ik me aanbevolen natuurlijk...;-)

Reacties

  1. Als het heel slecht weer wordt in NL ben ik van de partij (dan gaat Maaike niet naar een festival) voor de 90 km, anders ga ik maandag 1 september de Amstel Gold 150 km route rijden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga ook voor de 63km.. Vorig jaar in 2:43uur over de streep, dus het is een lekkere race marathon. ;-)

    Waarschijnlijk rij ik samen met Almar heen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik rijd morgen met een fietsmaatje uit Azewijn erheen. Voor hem zijn eerste MTB marathon ooit. Jeroen, dat geeft hoop voor mij, onder de 4 uur te finishen, ben ik voor het eten weer thuis :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten