MTBA trophy XCO na Mirroi

En ook de bijgewerkte stand na Mirroi: :-)

Reacties

  1. Yes! Ik sta erin ;)
    Voor iedereen die twijffelde: het is een keuk (en zwaar) parcours, waarbij je vooral snelheid moet hebben. Ook een goede start is belangrijk, en daar werd ik nogal verrast. Met mijn marathon jaar, waarin rustig werd gestart, achter de rug, was een agressieve start met duw, trek en scheld werk nodig..
    Het parcours is draaien en keren, springen en een paar technische passages. Wel leuk voor publiek, omdat je een paar keer voorbij komt.
    Al met al een leuke dag, die mij ook weer wat kennis geeft over mijn eigen snelheid...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar Ninko moet voortaan die ex profi rijders wel in de wedstrijd klasse laten starten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten