MTB museum

MTB vrienden!

Er zijn veel redenen waarom ik MTB-en mooi vind. Natuurlijk het fietsen, maar ook dè fietsen. Misschien de retro/vintage fietsen nog meer dan de huidige.

Het is alweer een tijdje geleden, maar de begin jaren 90 gingen alle fabrikanten behoorlijk los met de meeste bizarre frames en kleuren.

Er zijn meerdere sites zoals retrobike and facebook pagina's zoals mtb memories die al dit moois met ons delen.

Zoals jullie wellicht weten ben ik zelf ook een beetje actief in deze scene.

Maar wat veel mensen niet weten is dat er in arnhem een heus MTB museum op poten wordt gezet! Hier kun je een leuk verslag lezen.

Ik heb contact gezocht met de mannen daar en de mtb-arnhemmers die het leuk vinden (waaronder ik :)) kunnen een bezoekje komen brengen!!

Laat maar eens weten wie dit leuk lijkt, dan ga ik naar een datum kijken!

Gr. Hugo

Reacties

Een reactie posten