Weekend Luxemburg: combi technisch mountainbiken + hoogtemeters met racefiets

Wellicht ook een leuke trainingsoptie:

vrijdag 23mei t/m zondag 25mei het volgende programma met als middenmoot de Jean Nelisen Classic in Vianden (220km 4500hm).

Vrijdag: Paar mooie technische trails rijden rondom Echternach. Veel rotsen, veel trial (en trail) werk, en veel trappetjes en steile klimmen. Overnachtingsvoorstel: camping of hostel. (voorkeur aangeven).

Zaterdag: op de racert: 165km of 220km in Vianden (http://www.dtcnet.nl/cms/jean-nelissen-classic-new/jnc-achtergrond

Zondag: de verzuring eruit rijden (of er weer in) met de laatste mooie trails van Echternach. Er bestaat een hele mooie klim bij Berdorf, romeinse pad.



Wie heeft zin / interesse? En er is genoeg ruimte voor een terassje, kroeg of.. tja.. discotheek haha

grtz

Arno

Reacties

  1. Ziet er ook goed uit..
    Het gebied rond Echternach lijkt wel gaaf biken, sowieso een keer heen gaan lijkt mij.. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is een erg mooi gebied, ik heb er ooit 3 maanden schoolgroepen mogen rondleiden op de mtb.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. klinkt zeer gaaf. Ben alleen 'slecht' in lang plannen vantevoren ;-)
    vrijdag 23 wordt het sowieso niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijkt me een hele gave omgeving daar. Qua planning zit ik dat weekend waarschijnlijk lasting. Eens kijken wanneer ik mijn planning definitief heb. :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten