VTT Klarenbeek, as Zondag 12 januari 2014


Het is 26km heen, dus goed te doen! Vertrek: 8:15 vanaf carpool plaats A50! (Ik heb 's middags nog plannen dus vandaar, als jullie later gaan 'no problem' natuurlijk ;-) WIE GAAT ER MEE?

Naam tocht:RABO ATB-tocht Klarenbeek
Soort tocht:MTB-tocht
Datum van:zondag 12 januari 2014
Deelnemers:500 - 1.500
 
Afstanden:28 km / 48 km
 
Startlocatie:Sportclub Klarenbeek
Plaats:Bosweg 12-14 - Klarenbeek
Provincie:Gelderland
Organisatie:SC Klarenbeek
Website:http://www.scklarenbeek.nl

Scan & Go beschikbaar
Geen NTFU-lid? Vraag hier een barcode aan.





Email een vriend
Toevoegen aan je Google Kalender
  

KaartgegevensKaartgegevens ©2014 GeoBasis-DE/BKG (©2009), Google
Kaartgegevens
Kaartgegevens ©2014 GeoBasis-DE/BKG (©2009), Google
Kaartgegevens ©2014 GeoBasis-DE/BKG (©2009), Google
Kaart

Satelliet



Grote kaart bekijken



Extra informatie: Gratis erwtensoep en verloting na afloop op vertoon deelnemerskaart!!

Reacties

  1. Als het weer ok is, mtb gemaakt, ga ik mee. Betekent plannen in de middag: knallen?;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai, klinkt als een goed plan. Schrijf mij maar op!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Best leuke VTT. Ooit eens samen met de Millman gereden in erbarmelijke omstandigheden (lees modderbak). Terugweg kan je afsteken omdat je over de woeste hoeve viaduct komt bij de A50. Bij slecht weer zul je dit mentale kruispunt niet kunnen weerstaan. Ik verwacht dat ik er niet bij zal zijn en 's middags pas ga fietsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk plan!
    Animo is er, ware het niet dat ik weekendje in Thuringerwald ben.
    Have fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik start in Klarenbeek om negen uur. Het heen en weer kunnen mijn beentjes nog niet aan...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. In overleg is de starttijd gewijzigd naar 9:00 carpoolplaats..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vertrek samen met Ninko om 8:15 uur vanaf de carpoolplaats. (tweedeling in MTB Arnhem? ;) )

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Was mooi ritje! Koud vetrek maar nie vervelend koud! Beentjes waren wel een beetje leeg na 110km... :). Mooie rit, lag er goed bij ook! Met de beul Nick! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De koning hoor.. met 110km.. ;-)
    En inderdaad schitterende rit, goed te doen met de kou en een erg leuke afwisselde tocht (met miss wel iets teveel asfalt ;) Maar erg lekkerrrr...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik maar 104 km. Afgezien in het wiel van de Ninko de Verschrikkelijke. Onderweg genoten van de mooie bossen, zonlicht en bevroren gras! Zo mag elke VTT wel zijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten