Ideeënbus MTB-Arnhem kleding!

Gezien het grootte enthousiasme voor een eigen MTB-Arnhem kledinglijn, gaan we dit zo snel mogelijk regelen. Van verschillende mensen hebben we positieve reacties gehoord over de SforZ kleding, daarom is het idee om hiervoor te gaan. Maar alles staat natuurlijk nog open!

Op het moment dat we een idee hebben van wat we willen, inclusief een MTB-Arnhem logo en kleuren, laten we een ontwerp maken. Met het definitieve ontwerp en bijbehorende prijslijst doen we vervolgens via de blog en mail een definitieve vraag uit, waarbij je kan aangeven wat je precies wilt bestellen.

Heb jij (goede) ervaringen met heeft met het ontwikkelen van kleding, gewoon leuke ideeën, sponsornamen die je er wel op wilt (ter discussie natuurlijk) of kleding die jij gewoon erg gaaf vindt (beter goed gejat als slecht bedacht ;-), dan mag je ze hieronder posten of even mailen naar mtb.arnhem@gmail.com.

Reacties

  1. Met verstand zeg ik: zwart en wit, niet te veel rommel erop.

    Met mijn gevoel: als we iets doen, laten we dan ook iets doen waar anderen (nadat we ze hard voorbij zijn gegaan..) nog over nadenken..

    Kortom ik heb nu nog niets concreets zal er even over nasurfen..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sforz is topkwaliteit en zit super.

    Design van Belkin is eenvoudig, tijdloos en makkelijk te combineren wanneer er weinig kleur in zit.

    En dan nog een eigen logo...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In eerste instantie gekscherend idee van Floor; roze. Maar na een brainwave vind ik roze zo gek niet. Als er maar genoeg zwart bij zit. Zwart met roze vind ik opvallend, gewaagd. Ben sowieso voor niet al te druk. Maar paar subtiele details horen er natuurlijk bij...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zat te denken aan teamkleding sky, denk daarbij de roze accenten en mooi logo

      Verwijderen
    2. Beste RonaldH, ik weet niet of je de nieuwe 2014 kledinglijn gezien hebt...maar dit pakje met roze daar bedank ik voor ;-)
      https://twitter.com/chrisfroome/status/418064664732647424/photo/1

      Overigens vind ik roze best okay. Vind de pakjes van Farnese vini best gaaf. Absoluut niet iets met blauw en rood, daar heb je er 1000 van in een dozijn
      https://www.google.nl/search?q=farnese+vini&client=firefox-a&hs=92T&rls=org.mozilla:nl:official&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=DFTJUqfaNKTX0QXo54D4DQ&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1366&bih=665#facrc=_&imgdii=_&imgrc=bvf98K-rZK5ZAM%3A%3Bk03XuthqlUEI3M%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.pedaletricolore.it%252Fwp-content%252Fuploads%252F2011%252F02%252F25.02.2011-MATTEO-RABOTTINI-DELLA-FARNESE-VINI-FOTO-DI-ROBERTO-BETTINI.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.pedaletricolore.it%252F2011%252F02%252Fmatteo-rabottini-dopo-lo-stage-alla-lampre-nel-2010-esordio-professionistico-nel-team-farnese-vini-neri-sottoli%252F%3B1023%3B708

      Verwijderen
    3. En roze een leuk idee.. mag ook wel een beetje opvallen, maar roze...!? ;-) Dan kunnen we ook gewoon de Side-Kek kleding bestellen.. haha.. http://kekfietsclub.weebly.com/kleding.html

      Verwijderen
  4. Haha.. bedankt voor de input allemaal, wordt meegenomen..
    En ja.. 100 personen, 100 meningen.. gelukkig is het geen democratie.. ;-)

    Maar het gaat wel wat gaafs worden! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ps. nog een extra verzoek of mensen er nog sponsor namen op willen.. tot nu toe hebben we 1 gegadigde, maar dat mag natuurlijk wel wat meer.. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze vinnik wel leuk:
    http://dx.com/p/spakct-csy397b-skeleton-style-bicycle-cycling-long-sleeves-jersey-black-white-size-xxl-159289

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Design ala belkin spreekt mij ook wel aan. Is ook redelijk tijdloos.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tijdloos is goed!.. Maar dat draagt Ronald natuurlijk ook aan, roze met geel.. tijdloos!.. haha

      Verwijderen
    2. Misschien moet er dan ook nog paars bij ;-)

      Deze viel mij ook in positieve zin op. Wel in andere kleurstelling natuurlijk.

      http://www.wvholten.nl/clubinfo.htm ff naar beneden scrollen.

      Verwijderen
    3. Leuk gedaan met die boompjes. Arnhem Mtb , zal dan iets met de john frostbrug worden en een mtb als logo?

      Verwijderen
    4. Of iets in de vorm van een remschijf, of voorvork, als tegenhanger van de eeuwige tandwielen die je veel in logos tegenkomt. John Frost vind ik wel een goed idee!

      Verwijderen
    5. Ik denk dat het een mooi symbool is om iets met onze stad te doen, dus Arnhem. Persoonlijk vind ik sponsoren niet zo interessant, tenzij ze meebetalen aan de kleding.
      Trouwens, roze.. staat niet bij mijn Cannondale he.. Wel bij mij Canyon..

      Maar goed, simpel desgin, Sky is mooi, met weinig kleuren en vlakken.

      Maar goed, concluderend zeg ik: iets met Arnhem. Staat niet voor niets prominent op de Blog. En sponsoren voor mij alleen als het nuttig is.

      Verwijderen
    6. Die boompjes hebben we nog ingehaald met de VTT in Holten, was wel iets dat opviel.. maar kan ook aan andere zaken hebben gelegen natuurlijk.. ;-)

      Verwijderen
    7. Roze met geel. Wie heeft dat in godsnaam bedacht? Foeilelijk!

      Zwart in de basis met paar felle kleuren accenten. En de naam mtb-arnhem in de boord. Tekst zoveel mogelijk in lengterichting. En ook op arm en beenstukken ;)

      Verwijderen
  8. Trouwens, voorvork: Lefty bedoelen jullie toch ;)


    Nee serieus, tijd geleden vond ik de pakken / kleding van team Cannondale ook mooi, en ook de 'gevangenis-pakken' van Cannondale.

    http://nsa33.casimages.com/img/2013/04/21/mini_130421064201700323.jpg

    of

    http://www.rockycycling.com/wp-content/uploads/2013/03/CA011.jpg

    De stijl he, Cannondale mag je eraf halen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die tweede vind ik ook wel mooi.. maar is wel een teken dat je goed moet nadenken over een ontwerp.. (Heeft hij nou haar onder de oksels...? ;-)

      Verwijderen
  9. http://i01.i.aliimg.com/img/pb/048/424/679/679424048_485.jpg

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind die laatste 2 voorbeelden ook mooi. Zwart/donkergrijs met een lekker fel oranje (of geel/roze)is ook een mooie combi, praktisch, mooi en opvallend vind ik.
    Heins Schaatsshop zou wel willen sponsoren, maar willen we bedrijven er op hebben? Ik zou met mijn bedrijfje ook wel wat kunnen doen. Wij hebben ook vormgevers die ik ook een ontwerp zou kunnen laten maken met een goeie briefing.... Laat maar weten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het toevoegen van sponsoren is nog ter discussie.. ;-) Het heeft namelijk voor en nadelen... We hebben nog wel even contact!

      Verwijderen
    2. Ik zou het zelf zonder sponsoren doen en het lekker clean houden. Dan blijft het toch vrijheid blijheid zonder al te veel verplichtingen.

      Verwijderen
  11. En in MTB Arnhem stylo:
    https://skydrive.live.com/redir?resid=BF3DE2E57A760A58!469&authkey=!AFafbfJlSCgKl9w&v=3&ithint=photo%2c.jpg

    BeantwoordenVerwijderen
  12. We gaan ermee aan de gang! Dus hopelijk staat in een volgende post het ontwerp..

    BeantwoordenVerwijderen