Schuur opruiming, alleen niet mijn schuur!...

Beste MTB Arnhemmers, of is t Arnhemse MTBers?

Uiteraard is dit geen marktplaats/verkoop forum, maar ik aangezien ik wat dingen te koop heb staan voor erg lage prijzen (denk ik?) en alles nieuw is wilde ik jullie alvast even de kans geven om te kijken of er een leuke oudejaars cadeautje voor je tussenzit!

Voor alles geldt: Nieuw, en mits mogelijk, ook in doos. Als het niet nieuw is maar "gebruikt" wil dat zeggen: zgan. Over de prijzen valt nog best wel te praten, zeker bij afname van meerdere dingen.

26" Ritchey WCS Carbon Superlogic tubular wielset, 240S naven, (evt. incl. schijven/cass) E500,-  6x setje
Gebruikt: compleet setje van bovenstaande wielen met 47mm Rhino's Dugast erop, X0 cassette en CS Avid schijven. E650,= 1 set

26"Ritchey WCS Carbon Superlogic velgen Tubular en Clincher, 28 gaats. E130,=, stuk of

Gebruikt: 29" Tube wielset BOR 15mm steekas voor en QR achter. incl cass en schijven en tubes, 50mm Dugast Rhino). 3 setjes. E650,=

Bontrager MTB RXL schoen (topmodel), glanzend rode uitvoering (team only dacht ik). Nieuwprijs: E219,=
Maten: 37 - 39 - 42 - 42,5 - 43 - 44 voor E95,=

Bontrager Road RXL schoen, zwart of wit: Nieuwprijs E219,=
Maten: 39 - 40 - 40,5 - 41 - 41,5 - 42 - 43 voor E95,=

SID Worldcup 26" (nieuw) carbon kroon, tapered, hydraulische lockout op stuur: E250,- 2 setjes!

26" Maxxis banden: Ieder type, iedere uitvoering!
Ikon, Aspen, Larsen TT, Medusa, Ardent, Highroller etc etc. De eerste 3 (xc banden) in de uitvoeringen exo en LUST.
2 banden: E30,=
4 banden: E50,=
10 banden: E100,=

En de beste voor deze winter:
Tacx Booster, nieuw in doos, Nieuwprijs 295.
Nu: E150! (nog 3)

Tevens: Trek Carbon MTB 26" frame volgens mij 2007 of 2008, 19" E225:

WCS Carbon velg clincher:
 WCS Carbon velg tubular:
 Rhino:
 Sidje:
 Complete set 26":
 Gebruikt setje van de Bontrager MTB Schoen:
 Wegschoen Bontrager:
 Northwave ook nog,  in aantal maten: E80,= Topmodel MTB!


 En nog een aantal maten Wegschoen Northwave topmodel E100,=
 Nieuwe Fully, nieuw opgebouwd, 17,5" E1750,= 26"

 17,5"hardtail Trek 9,9SSL compleet nieuw opgebouwd, gebruikt frame: E1499,=
 en nog een 17,5" 9,9 carbon XX afmontage 26" E1350,=
 
Beste leden, succes ermee, mochten jullie iets willen, of meerdere dingen, dan laat het me even weten. Allemaal een goede jaarwisseling en veel succes met trainen en koersen komend seizoen!
 
 
owja: en zou iemand eens kunnen vertellen hoe je een foto in je bericht titel zet? Want heb geen flauw idee hoe ik het voor elkaar krijg dat t berichtje op de mtb arnhem pagina komt met een foto ipv alleen tekst :). Ciao

Reacties

  1. Das toch niet van jou? Ga je samenwonen? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nie mijn schuur staat er he Nick :). Dus niet van mij idd :).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vet spul Ninko!! Ik zou echt bijna weer 26" gaan rijden.. ;-)
    Moet ik wel even zelf een post aanmaken met, te koop Trek Superfly 29'r (verwacht in april).. haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik zoek nog een paar schoenen, kan ik je ergens bereiken ? dat google account heb ik nog niet onder de knie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heej Ninko, ik wil die Northwave MTB schoenen (maatje 43-44 ongeveer) wel eens passen.
    Zal ook es proberen via goegel-plus te connecten.
    Oh ja, de beste wensen voor 2014 allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mannen, mail me ff op ninkodoornbos apenstaarje gmail punt com! Dan ga ik t regelen!
    Thankx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten