Vooruitblik 't naseizoen in!


Ondanks dat het officiële mountainbike seizoen zeker nog tot 13 oktober doorloopt (De Bart Brentjes Classic NK marathon), zijn de mtb-trainingen inmiddels geëindigd. Dit betekend echter niet dat er via MTB-Arnhem niks meer georganiseerd wordt. Wat zit er nog in het vat voor het naseizoen;

- Seizoensafsluiter 1; stadfietstraining (op de stadfiets richting een leuk kroegje);

- Seizoensafsluiter 2; gezamelijk wokken bij het wokparadijs, waarna we natuurlijk eindigen in de stad;

- Bezoek Bikemotion te Utrecht (11 of 12 oktober);

- De hele herfst/winter door worden weer gezamelijk een aantal Vtt's gereden worden. Hierbij rijden we vaak over de weg heen en terug, zodat het duurvermogen goed aangesproken wordt;

- MTB-Arnhem kartkampioenschap te Duiven (ook een klassieker, voor de mensen die met een matig fietsseizoen toch nog even willen uitblinken);

- Er zijn plannen om op een vaste avond in de week gezamelijk te gaan hardlopen (incl. starters clinicje);

- En verder natuurlijk alles wat we maar kunnen bedenken, van bijvoorbeeld schaatsen tot eens een keer een baanclinic in Apeldoorn volgen..

Dus hou ook in het naseizoen de blog in de gaten!

MTB-Arnhem = Erg hard fietsen, sportief bezig zijn en uitblinken op het vlak van gezelligheid! ;-)

Reacties

  1. Klinkt goed. Ik blink uit in stappen trouwens..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prima plannen! Alles beter dan fietsen. Haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leer ik ook eens wat anders dan fietsen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een plannen! Ik heb wel interesse om te gaan hardlopen. Mooi alternatief om iets aan de conditie te blijven doen als ik even iets minder tijd heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil jullie graag leren schaatsen met een clinic, lijkt me leuk. Kunnen we wel een keer in Nijmegen doen. Kunnen jullie een keer achter mij aan ;-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben voor Gys en meld me hiervoor alvast aan! Ga zelf ook weer schaatsen oppakken via Thialf ijsvereniging. Eens in de 2 weken op zondagavond en wellicht daaromheen nog wat vaker.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten