European Outdoor Film Tour

Kennen jullie de European Outdoor Film Tour? Komt 1x per jaar ook naar Nederland en toont de 8 gaafste outdoor films van het jaar. Iedere film duurt 15 minuten dus in totaal 2 uur spectacel en watertanden. Zit ook altijd een MTB filmpje tussen maar ieder jaar ook kanoen, base jumpen, etc. etc. Ik ben vorig jaar geweest en vond het super gaaf. Heb nu kaarten besteld voor 20 oktober om 17u in de Jaarbeurs in Utrecht.

Zie voor meer info (trailer, programma, datums): http://www.eoft.eu/nl/ 

Reacties

  1. ja is zeker cool! Ben er een paar jaar geleden geweest. Ook nog eens contact gehad met die lui om het in het hoge noorden (van NL) te organiseren. Had nog niet gezien dat de nieuwe planning er al weer is. Zal eens checken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moeten we zeker met een delegatie heen.. :-)

    Nog wel even beste tijd en datum checken, wordt namelijk krap of ik zondag 17u ga halen..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er cool uit! Ik wil wel mee, kan ik meerijden?

    Grt Sijtse

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga zelf met mijn vrouw en 3 kids dus auto vol. Maar ik verwacht dat er wel meer bikers naar toe gaan. Blog in de gaten houden...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Floor en ik gaan al jaren. Ook dit jaar weer. Site doet ff moeilijk maar wij gaan voor kaartjes voor de voorstelling van vijf uur. Denk dat ik wel carpool mogelijkheden heb.

    Tip! Bezoekje aan bokbierfestival in utrecht, ervoor of beter na de voorstelling. Zeer de moeite waard.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten