Bikemotion beurs 12 oktober 2013

Vrijdag 11 oktober is het plan om met de trein naar de Bikemotion beurs in Utrecht te gaan. Hier kunnen we nog even zelf een mening vormen over de doorbraak van 27.5 mtb's, de nieuwe 2014 modellen bekijken, kwijlen op nieuwe onderdelen of gewoon wat ouwe hoeren.

De beurs is op vrijdag open van 12.00 - 21.00 uur.


• Kassaprijs: € 16,00
• Voorverkoop (online, t/m 10 oktober): € 12,50
• Online verkoop tijdens beurs: € 15,00

http://www.bikemotionbenelux.nl/nl-NL/Bezoeker/Beursinformatie/Openingstijden.aspx

Eventueel kan er dan nog wat gedronken worden zodat met de laatste trein richting huis gekeerd kan worden. Zaterdag is dat een minder goed plan met de BBC op zondag.. ;-)

Graag hoor ik van jullie of je mee wilt en wat je voorkeur is qua tijd en dag. Meeste stemmen tellen..

Reacties

  1. Willen jullie nog vrijkaarten? Dan kan ik even informeren bij die vriend van me waar ik het gisteravond over had.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tuurlijk.. :-))

      Ik ga er zowiezo heen!

      Verwijderen
    2. Weet nog niet welke dag ik ga, hou me wel aanbevolen voor een vrijkaart!

      Verwijderen
  2. Helaas...ben beide dagen verhinderd ivm avonddiensten van de eega, veel plezier daar alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga ook, nog even bedenken welke dag. @Nick kaartjes zijn altijd welkom;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga eens informeren of hij er nog aan kan komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zou maar zo eens kunnen dat ik dat weekend kan. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van een aantal mensen vernomen dat ze vrijdag heen gaan, dus idd nog even dimdammen welke dag het uiteindelijk gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als het goed is heb ik 4 vrijkaarten kunnen regelen, waarvan ik er zelf eentje ga gebruiken. Ik wil op vrijdag gaan (inclusief biertje achteraf ;) ). Ik sla het NK marathon over dit jaar vanwege slecht duurvermogen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ben van plan vrijdagavond te gaan. Leuk samen te gaan. Details bespreken we nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gezien de meeste stemmen is het vrijdagavond geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb inmiddels 4 vrijkaarten binnen. Sterk rekening houdend met de afsluitborrel en de voorbespreking aldaar heb ik 3 vrijkaarten (aangezien ik er zelf 1 gebruik) voor:
    - Jeroen B.
    - Jeroen X.
    - Edo

    Mits jullie op vrijdag gaan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nick dank voor de moeite, maar mijn kaartje mag doorgeschoven worden naar de volgende liefhebber. Ondanks dat ik nog steeds graag zou gaan is er wat tussen gekomen. :-/

      Verwijderen
    2. In dat geval is de eerste reserve Bart van der Mark (2e reserve is Joor). Laat even weten of je kunt Bart en Edo.

      Verwijderen
  11. Hoe laat gaan we vrijdag? Ik wilde met de trein gaan en daar tegen 16-17 uur zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ook ik wil met de trein gaan. De 1e die ik kan halen is van 16:16 op Centraal, aankomst 16:53 Utrecht CS --> 17:00 uur Jaarbeurs.

      Verwijderen
  12. Dank Nick! Maar:
    1. ik heb inmiddels ook 2 vrijkaarten dus geef de kaart die je over hebt gerust aan Joris.
    2. ik ben vrijdag alsnog in het buitenland dus ik ga denk ik zaterdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mannen, bij nader inzien ga ik toch niet naar de Bike Motion! Ik heb daarom 4 vrijkaarten ter beschikking! Af te halen bij mij thuis.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hou me nog steeds aanbevolen, kun je me mailen dan kom ik ff langs?! Ik "moet" de Elite Turbo Muin zien en als Canyon-addict uiteraard ook daar ff kijken. Mijn email is crankstel@gmail.com.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Elite Turbo Muin.... Pfff lijkt wel een straalmotor.. ;-)

      App'n wel voor details! Ik ga met de trein van 15:15 en ben rond 16:00 daar..

      Verwijderen

Een reactie posten