Bart Brentjens Challenge / NK Marathon

Ik heb deze tocht/wedstrijd niet eerder gereden en wil me graag goed voorbereiden. Kan iemand me wat meer vertellen daarover zoals:
- waar in te schrijven als ik de NK Marathon wil rijden, bij de KNWU of via Bart Brentjens Challenge site?
- is het mogelijk om bij de verzorgingsposten te eten/drinken en/of verlies je daardoor niet te veel tijd. Heb je wel de kans om te stoppen daar?
- moet je je eigen Champions chip meenemen?

Wie doen er trouwens nog meer mee en welke categorie?

Alvast bedenkt diegene die me kan helpen en tips heeft.

Groeten,
Lars

Reacties

  1. Laatste keer dat ik deze gereden heb is 6 jaar terug en niet meer representatief.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inschrijven voor de 100 km op de site van de BBC zelf. Daarbij kun je aangeven of je een licentie hebt. Daarmee schrijf je je automatisch in voor het nk. Er zijn onderweg vrij veel (dacht 5 ofzo) verzorgingsposten. Daar kun je uiteraard stoppen en zul je niet zo veel tijd verliezen. In ieder geval niet zo veel als dat je zou verliezen als je niets eet onderweg ;-) De chip zit ofwel in het stuurbord verwerkt, of je krijgt er daar 1. Eigen chip dus niet nodig!

    Frank en ik rijden bij de amateurs, voor de rest volgens mij geen mtb-arnhemmers.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is heel duidelijk Tommo. Bedankt. Ik ga me denk ik inschrijven voor de masters 30+.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik rij de 100km toertocht. Er zijn inderdaad 4a5 verzorgingsposten. Als je een beetje vlotte tijd wil zou ik ze niet allemaal bezoeken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik rij ook de 100 als toertocht, probeer zoveel mogelijk licentiehouders op te pikken ;-) Ik ben het hele weekend al in Limburg

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik rij net als Tom en Frank bij de licentie rijders mee..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zou alle verzoringsposten bezoeken en MAXIMAAL inslaan, je moet immers je inschrijfgeld terugverdienen en dat zal niet met het prijzengeld zijn denk ik.

    Tip: neem een opvouwbare doggy bag mee, drop deze 500mtr na verzorgingspost achter een boom en pik hem na de race weer op ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ingeschreven als Master. Zeg even hallo als je me in komt halen. Ik ben diegene met zo'n grote tas op de rug om veel eten in te slaan. Succes allemaal die ik niet tegenkom.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten