10/sep/2013 Dinsdagavondtraining

Komt dat zien komt dat zien! Dinsdag 10 september 18:45 bij brasserie de boerderij voor de laatste reguliere dinsdagavondtraing van het seizoen. De weergoden gaan ervoor zorgen dat dit ook het eerste steekprofje wordt van wat we in de herfst mogen gaan verwachten. Rond de trainingstijd is het natuurlijk wel gewoon droog en zo niet dan toch. Na deze week is het natuurlijk eenieder vrij om op de dinsdagvaond door te gaan met fietsen (eventueel met licht op de weg) maar ik vind het even mooi geweest voor dit jaar. :-D Hou de week erop of de week daarna nog wel even de woensdagavond met potlood in de agenda vrij voor de vrije training op de stadsfiets om het jaar af te sluiten. ;-)

Reacties

  1. De stadsfiets training ben ik zeker bij.. was een suc6-je vorig jaar.. :-)

    De di-rit laat ik even van de benen en lichamelijke gesteldheid (en stiekem t weer ;-) afhangen. Laat ik nog def weten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Phoe, de laatste alweer? Ik ga het vanwege een cursus niet redden, maar de woensdagavond training zet ik er zeker met rood potlood in!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stadsfiets training present! Morgenavond helaas niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Balen dat het zo snel gaat... Morgen helaas in Helsinki. Tot binnenkort!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Meer info stadsfiets training? Echt op de batavus, of mtb met lampjes en Trail riden over Korenmarkt..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vanavond waarschijnlijk er wel bij, ook bij mij nog even afhankelijk van hoe ik me voel(ben nogal verkouden.) De stadsfietstraining ga ik alleen redden als het woensdag de 25e wordt. Maar zou er wel graag bij zijn iig, kan ik ook eens meekomen (vooral het 'middenstuk'...;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helaas, ik was de afgelopen tijd al niet van de partij, helaas vanavond ook verhinderd, veel plezier !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Not sure. Misschien dat ik een uurtje aansluit. Moet ergens tussen kw v 8 / 8 weer in arnhem zijn. Waarschijnlijk probeer ik eerder zelf even een stukje te rijden, als ik dat ga halen met mn werk.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten