Batailles des Ardennes - Trooz (11 augustus 2013)

MTB-Arnhem marathon clubkampioenschap (65km).
Als je mee wilt, graag even aanmelden! (of afmelden als je toch niet kunt).

Aangemeld:
- Rixiflex (camping + A);    Krat bier mee, worsten, en een pan pastasaus en pasta.
- Edo (camping +A);   Wat weizen en wat te eten.
- Kex (camping);
- Joene (camping na Nord +A);  BBQ, kleine zak kolen, aanmaak blokjes, 4xburger, 4xkalkoenburger, 4xkabeljouw..
- Tom (camping na Streetr);
- Ronald (camping +A);    Krat bier en wat vlees.
- Sijtse (camping +A);     2 wegwerpbbq's, sla+tomaten, bier, worsten, ontbijtkoek.
- Maupey (camping);
- Robin (camping);

(Totaal ca.14p voor t eten! Nog nodig????: Losse BBQ?, Houtskool, aanmaakblokjes, vlees, brood, salade....)


- Gyskate (zondag?);
- Mark (zondag)

Camping Le Tultay;
22 rue de Tultay, Sprimont;
+32 (0)43-821162
+32 (0)42-658721

Op 11 augustus is in Trooz vlak over de grens bij Maastricht de start van één van de gemoedelijskte chrono's van het jaar over 65 km en zo'n 1600hm. Start vanuit de boerenschuur (geen massastart) en wat volgt is een heerlijke dag Belgische trails rijden met als beloning een worst en een pint bij de finish.

Wat het allemaal een heel stuk minder gemoedelijk maakt is het feit dat er hier gestreden wordt om het MTB Arnhem kampioenschap marathon. Dat wil zeggen dubbele punten voor het klassement. Dus bij deze een oproep om met zoveel mogelijk mensen mee te doen. Idee is om te kijken of we ergens een camping in de buurt kunnen charteren en we ons daar de avond van tevoren optimaal kunnen voorbereiden met bier en worst!

Disclaimer: de chrono is klein van opzet. Je rijdt zelfs in het gewooon verkeer me zonder dat er sprake is van verkeersbegeleiding. Knal dus nooit zomaar een weg op ook al spuit de koersdrenaline uit je oren. Er zijn zat technische klimmetjes om het onderscheid te maken. ;-)

(Niet veel) infomatie vind je hier

Reacties

  1. Ik ben er zeer waarschijnlijk ook bij. Misschien met aanhang en op de camping, anders rij ik zo-ochtend aan. Keep you posted.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga er ook proberen bij te zijn. Waarschijnlijk kom ik zondag ochtend.
    Samen starten of gaat het volledig willekeurig?
    Mark

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We proberen gezamenlijk te starten. Tijd moeten we nog even bekijken. Uurtje of 9-9.30 waarschijnlijk.

      Verwijderen
    2. Okiedokie.
      Ik ga er zijn.
      CHECK, dus

      Verwijderen
  3. Alternatief: Camping Le Tultay, Sprimont. Ligt nog relatief dichtbij de start (enkele kms). Ik heb alvast 1 plaats gereserveerd (makkelijk via de eurocampings-site) voor een kampeerbusje (passen vast ook nog wel +/- 2 tentjes). Als iemand anders nog 1 a 2 plekken erbij reserveert hebben we denk ik ruimte genoeg.

    http://www.eurocampings.co.uk/en/europe/belgium/liege/campsite-le-tultay-113040/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Net terug uit Frankrijk, weinig km's maar wel super veel kampeer en bbq ervaring. Robin en ik gaan in rijden en waarschijnlijk ook kamperen. Tot zaterdag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor de zekerheid heb ik toch ook even gereserveerd (1p). Kijkt iedereen zelf even of hij dit noodzakelijk vindt.

    http://www.eurocampings.co.uk/en/europe/belgium/liege/campsite-le-tultay-113040/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ook plek gereserveerd, hebben kleine tent dus vast nog wel plek voor 1 a 2 tenten erbij

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wij hebben ook gereserveerd. Ik zou zeggen als je gaat even reserveren via de link van Edo.

    Wie eten er 's avonds mee? Dit i.v.m. eten BBQ en Bier!

    Ik neem een krat bier mee, worsten, en ik maak nog een pan pastasaus en neem pasta mee.

    Ciao

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Check! (2p) Ik heb nog wel wat Weizen liggen en neem ook wel wat te eten mee.

      Verwijderen
  8. Gereserveerd voor de camping en van plan rond etenstijd daar te zijn, maar volledig afhankelijk van hoe het werk gaat zaterdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook gereserveerd. Ik neem ook wel een kratje mee en wat vlees om te schroeien. De belangrijkste vraag echter is. Is er een bbq aanwezig?

    Iemand nog de tel bijgehouden?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wie wil er voor mij, tegen betaling natuurlijk, wat vlees en bier regelen? (ben rond 19:00 op de camping) Aangezien het anders een hele dag bij Nordenau in de auto ligt te stinken.. ;-)
    Als iedereen even bijhoud wat ie uitgeeft kunnen we ook gewoon een pot maken??

    BBQ is de vraag.. en gezien hun reactie op de reservering wens ik je succes om dit in het Engels te gaan vragen.. ;-/ Anders nog even een mobiele BBQ halen, een simpel bakkie met rooster kan niet duur zijn, toch?
    Dus nog even de vraag wie er kolen en aanmaakblokjes, en dus eventueel een BBQ meeneemt? Wil ik ook wel doen, maar dan is het er pas om 19:00, en dat is misschien aan de late kant?

    Ik zet wel even in het overzicht wie wat meeneemt!

    Ps. ik heb er zin an, tis nu al een dik succes!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik haal ook nog wel wat vlees enzo.. nog even kijken hoe en wat precies..

      Verwijderen
  11. Ik neem 2 wegwerpbbq's, sla+tomaten, bier, worsten, ontbijtkoek.......

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zouden 2 wegwerp bbq's genoeg zijn? Bij de praxis hebben ze voor 17,- ook een wat grotere?

      Verwijderen
    2. Mocht het helemaal mis gaan, dan heb ik altijd nog gasbranders in de bus liggen en ook wel een pan, dus het vlees wordt hoe dan ook gaar ;-)

      Ik zal vanavond nog wel even wat stokbrood halen en saté saus ed.

      Verwijderen
  12. Ik moet helaas nog passen voor dit weekend. Er is wat tussengekomen en ga het niet redden. Veel plezier en ben benieuwd wie 'wint' zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb 2 kratjes erdinger een normale, een alkoholvrije, wat spareribs, kipspiesjes, 2 flessen cola en een zak briketten mocht die nodig zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Doe heel misschien een heen-en-weertje op zondag. Moet ik wel weten hoe laat de chrono start.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten