After NK-Party

Al die serieuzigheid en dat getrain is natuurlijk kei mooi. Maar soms moet de riem er ook even af! De teugels laten vieren enzo. Daarom is er na het NK weer eens een After NK-Party. volgens mij is  nog niet iedereen ervan op de hoogte, maar er gaan volgens mij best veel amateurs en masters naartoe! Dus wie zich nog geroepen voelt om Zaterdag avond na het NK in het centrum van Nijmegen een pilsje te pakken, die moet uiteraard komen. Waar het precies is weet niemand maar dat zal tegen die tijd wel z'n eigen weg vinden  ;)
https://www.facebook.com/events/173369769495639/?fref=ts




Reacties

  1. Geen NK voor mij en hoewel me dat normaal niet stopt om bier te komen drinken sla ik toch over aangezien ik niet in NL ben. Voor de rijders in ieder geval veel succes in Groesbeek n bij het bier drinken. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wellicht dat ik even kom supporteren bij de koers. Avondprogramma nntb

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten