Donderdagavondtraining 20 juni 2013

In de planning staan weer een aantal leuke technische uitdagingen, waarna we op een aantal leuke rondjes ook nog conditioneel aan de bak moeten.

Vertrek: 19:00 vanaf de Boerderij!

Weersverwachting: vanavond kans op een bui en mogelijk onweer. Echter met deze temperaturen is een beetje verfrissing juist wel fijn, dus lekker aan de bak met zijn allen. Onweer houden we in de gaten, waarbij het bij echte inslagen helaas wel afgelast zal worden. Route blijft redelijk in de buurt dus afdraaien kan altijd.

Reacties

  1. check, en Lars en Arjan, het prijzenpakket breng ik morgenavond bij Jeroen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben benieuwd wat erin zit.. ;-)_

      Verwijderen
    2. Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd, maar ik ga het redden vanavond. Veel plezier.

      Verwijderen
    3. Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd, maar ik ga het redden vanavond. Veel plezier.

      Verwijderen
    4. Ik neem het maandag wel mee naar het werk, dan kan Thijs het meenemen..

      Verwijderen
    5. Als je naar Lunteren gaat mag je het dan wel meenemen.

      Verwijderen
    6. Ga Haute Fagnes rijden.. dus helaas. Maar kan ook bij een volgende koers..

      Verwijderen
  2. Ps. we gaan echt een heeeeel vet circuitje rijden..
    Here "the boys will be separated from the girls" ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haak waarschijnlijk even een uurtje aan. Ben om zeven bij de boerderie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar zit het mega vet super gaaf parcourtje gelukkig bij in.. ;-)

      Verwijderen

Een reactie posten