Verbier



Begin dit jaar is er geopperd om naar Verbier te gaan in de eerste week van augustus. De reacties tot nu toe zijn lauw en niet definitief. Aangezien ik mij agenda die week vrij hou wil ik graag spijkers met kopen gaan slaan. Wie gaan er mee en wie haken er af.

Mocht het op basis van gebrek aan animo afgeblazen worden dan ben ik nog wel te porren voor een lang weekend biken ofzo op een lokatie naar keuze.

Verder rij ik sowieso nog in september een marathon in Zwitserland. Wie weet is daar interesse voor?

Reacties

  1. Ik ben er niet bij. Maaike bevalt als het goed is eind augustus, dus ik blijf thuis. In de toekomst ben ik er zeker weer bij (maar daar heb je nu niks aan).

    Ps. Wat een dikke switchbacks waren dat op de foto!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel interesse. Een lang weekend mag voor mij ook.

    Welke marathon in september?

    En dat was idd een vette switchback;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Of de O-tour in Obwalden, maar waarschijnlijker is de Ironbike in Einsiedeln. Als ik in september nog dik broem op de vleugels heb dan doe ik ze beiden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey,

    Ook ik wel mee, maar over welke week hebben we het? Van maandag 5 augustus of die week ervoor?

    Maurits

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De laatste dagen van juli kan ik niet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Stond wel op de planning, maar vanwege wat fysieke issues moet ik dit jaar helaas passen. Hoop wel net als Nick op volgend jaar ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Jeroen, goed plan, maar ook ik ga passen i.v.m. mijn vakantie (half aug.). Ik kan trouwens Riva del Garda erg aanbevelen (b.v. in juni). Meer dan voldoende campings of chaletjes. Lekker weer en fantastische omgeving en erg veel MTB paden. Verbier is natuurlijk ook leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hmm, "ook" mist nog, bedoel: "kan Riva ook erg aanbevelen..."

      Verwijderen
  8. Top idee Jeroen. Ik ben dan echter in de US en heb eind augustus de Grand Raid. Agenda dus al gevuld... Ga een volgende keer graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heb ook altijd Saalbach nog wel eens op de agenda willen zetten. De moeite waard voor een lang weekend. Overigens vind ik de omgeving Schruns (Montafon) ook wel eens leuk voor de zomer. Schruns ben je relatief snel in vergelijking met bijvoorbeeld Verbier.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. In de omgeving van Saalbach kun je leuk mountainbiken. Schruns moet ook mooi zijn. Is eventueel ook te combineren met de Montafon Marathon (27/7) of Ironbike in Ischgl (3/8).

    BeantwoordenVerwijderen
  11. We gaan Verbier als tussenstop opnemen in de vakantie van mijn gezin. Ik hanteer geen harde planning, ik hoop wel erg daar een dagje 'spelen' te kunnen inlassen. Voorwaarde is dat mijn vrouw in jongste zoon iets leuks te doen hebben (die gaan niet mee op de bike). Mijn oudste zoon wil vast wel mee...
    Tijdvenster: begin juli

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten