Donderdagavondtraining 25 april 2013

Beetje laat.. maar idd vanavond gewoon weer lekker sturen en gas op de lollie!
Het idee was om eerst even aan de techniek te werken op het trapveldje onder Craneveld en vanuit daar door te rijden richting Breeberg en Rozendaal. Naast techniek en het rijden van circuitjes gaan we proberen niet teveel stil te staan, zodat er aan het eind van de avond lekker wat kilometers op de meter staan!
Laatste keer vertrek om 18:45 vanaf de Boerderij, volgende week weer om 19:00!
Dus idd;
Vanavond nog lekker het bos in mannen? 18:45 uur bij Brasserie de Boerderij.
Als er nog niemand iets voorbereidt heeft...dan bedenk ik wel wat leuks voor in het Rozendaalse bos!

Reacties

  1. Ik kom ook. Weet niet of ik 18:45uur ga redden, maar kom dan naar het Rozendaalse bos.
    ciao

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Nick, als je onderweg nog leuke toevoegingen hebt hoor ik het natuurlijk graag!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waar zitten jullie precies in het bos? Ik kom ook nog even buiten spelen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je in de buurt van de wortelklim komt ben je altijd in de buurt.

      Verwijderen
    2. Haha.. dit wordt nog wat met jou omgevingskennis ;-)
      Idd gewoon richting Rozendaal, maar bel maar even -45616603..

      Verwijderen
  4. En.. wie rijdt de mooiste lijn..? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeroen, zet die video even op openbaar. Staat nu op privé en dan kun alleen jij em zien.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten