21 april 2013, Kellerwald marathon (update 12 april 2013)

Nog even en dan is het zover.. voor de meeste staat dan de eerste marathon van dit seizoen voor de deur, namelijk de Kellerwald marathon. De massa start van zowel de 80km als de 120km is om 9:00 in Gilserberg Duitsland.
Met een aanrijtijd van circa 3,5uur en wat marge om je inschrijving te regelen, wordt een rechtstreeks vertrek vanuit huis weer een bikkelprojectje. ;-)

Dus, Wie gaan hem rijden? Vertrek vanaf huis of overnachting regelen? En carpool voorstellen?

www.kellerwald-bikemarathon.de





Aanvullende informatie:
Massastart met geneutraliseerde inrijronde vanaf de "Platz der Begegnung" in Gilserberg om 9:00

Afhalen startnummers bij de Hochlandschule
Zaterdag 20. April 2013 vanaf 18:00 tot 21:00
Zondag 21. April 2012 vanaf 6:30 tot 8:30

Startveld:
120 km
Frank Molenaar
Bart van der Mark

80km
Jeroen Brands
Nick van den Heuvel
Maurits Obbema
Arnout van den Burg
Edo Riemersma
Marc Boersma
Jeroen Klerkx
 
MTB Arnhem marathon challenge:
Aangezien de halve marathon over meer dan 75 kilometer gaat zijn er serieus punten te verdienen. Bij de 80 km kan de snelste 14 (12-10-8-6-4-2) punten verzamelen. Om de 120 km extra te belonen is besloten op deze afstand de  punten voor de telling nogmaals te verdubbelen en er dus 8 en 4 punten te halen zijn. Let op, uiteindelijke punten worden bepaald op aantal finishers en niet zoals bij de XCO op aantal starters.

Reacties

  1. Ik ga hem rijden, en had nog niks geregeld qua overnachting.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga hem ook rijden, en ben vóór een overnachting. Als het mogelijk is met iemand mee te rijden dan graag. Daarover: ik weet niet hoeveel 'leaserijders' er in het gezelschap zijn en of die überhaupt mensen mee kunnen/willen nemen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook van plan om het te gaan rijden met overnachting.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb hem nou al twee keer gereden en heb geen idee meer war ik destijds heb overnacht. Dit jaar op voor de 80 km. Ga zeker overnachten daar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van de website; Ansonsten empfehlen wir eine rechtzeitige Buchung in den Hotels und Gasthöfen der näheren Umgebung. Binnenkort maar even kijken waar nog plek is..

    Ort Entfernung Telefon
    Landgasthof Steller Gilserberg < 1 km 06696/207
    Hotel Grün Gilserberg < 1 km 06696/911691
    Gasthof Mittler Gilserberg < 1 km 06696/211
    Zum Bergschlösschen Sachsenhausen 4 km 06696/7292
    Ferienwohnung Löber Schönstein < 8 km 06696/911568
    Deutsches Haus Josbach 8 km 06452/1270
    Alter Bahnhof Gemünden 8 km 06453/595
    Hessischer Hof Gemünden 8 km 06453/356
    Hof Weidelbach Schwalmstadt 10 km 06691/4726
    Landgasthof zum Kellerwald Densberg 10 km 06695/911751
    Ferienwohnung Schulze Densberg 10 km 05641/4420
    Pension Leininger Densberg 10 km 06695/291
    Zum Hohen Lohr Battenhausen 12 km 06456/295
    Waldschänke Balzereit Schwalmstadt-Florshain 12 km 06691/22436
    Schöne Aussicht Schwabendorf 16 km 06425/92420
    Pension Möller Battenhausen 12 km 06456/298
    Cafe-Pension Forsthaus Bad Wildungen- Armsfeld 14 km 05621/3718

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ga 'm ook rijden (80km) met overnachting op de parkeerplaats.
    Ter info, je kunt daar ook in de grote sporthal (bij de startplek) slapen (matje, slaapzak en oordoppen meenemen).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Marc, slaap je dan in de auto op de parkeerplaats bij de sporthal? Ik zit er sterk aan te denken om m'n kampeerbusje uit te proberen, maar die heeft geen toilet..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @Edo, ik ga met de kampeerbus (met toilet). Maar geen zorgen, als je daar parkeert is het toilet op 15 meter. Dit is zeker een goed moment om de kampeerbus uit te proberen. Als je meer info wilt, kun je me altijd ff bellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @Marc, dan ga ik ook met de kampeerbus. Neem tegen die tijd nog wel even contact op...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook ik ga de 80km rijden, ik heb me net ingeschreven. Ben voor overnachting en carpool

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ga de 120 doen en maak er een family weekend van. Carpoolen gaat mij dus niet lukken. Zie jullie aan de start.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Even een snelle opsomming. Volgens mij willen de volgende mensen ook wel een pensionnetje:

    Kex
    Nick
    Joene
    Maupey
    Arnout

    En slapen Marc en Edo hardcore op een parkeerplaats.. ;-)

    En regelen Frank en Bart zelf een overnachting..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb gevraagd of een pensionnetje nog plek heeft voor 5 man.. (circa 30,- p/n)

      Verwijderen
    2. Nice. Ik wilde vanavond ook net wat doen. :-)

      Verwijderen
    3. Hey Jeroen,

      Helemaal top, ik ben inmiddels toegevoegd aan de startlijst van de 80km

      Verwijderen
    4. http://www.booking.com/hotel/de/zum-felsenkeller.nl.html?sid=c89c63f6f9175c5b00eda994d5ffbcee;dcid=1;checkin=2013-04-20;checkout=2013-04-21;srfid=ba514f1d892ab8cd94f236e5eea653c957552914X1#RD4639503

      Dit hotel is het geworden :) Wel op 38 km van de start, maar goedkoop en dichter bij huis. Scheelt weer op zaterdag moet je maar denken.... ;)

      Verwijderen
  13. Helaas - helaas; uncheck voor mij.
    Een ziek kindje en zelf ook niet fris weerhoud mij van deelname.
    Enorm balen zeker omdat dat ik eindelijk weer los kan, maar iedereen heel veel succes en plezier zondag!

    Mocht er nog iemand willen rijden op mijn inschrijving, laat maar weten (is al betaald).

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi balen Marc. Beterschap voor jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik moet ook even passen, ik kan even niet de energie vrijmaken voor een marathon en ook Marco heeft mij deelname sterk ontraden. Ik heb me al afgemeld bij de organisatie...veel succes jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. We hebben voor jou geen annulering meer kunnen regelen voor het hotel Arnout. Ik zal vandaag nog een e-mail naar de bewuste mensen sturen voor de betaling van het hotel.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Onder het motto,

    Beter laat dan ooit, hierbij nog de mail voor de hotelkosten voor Kellerwald. Totaal rekening was afgerond naar beneden 125 euro (inclusief 1 biertje de man de avond ervoor). Ontbijt konden we nog annuleren voor Arnout.

    Kosten per persoon worden dan 27,50 p.p. voor de mensen die er wel waren en 15 euro voor Arnout.

    Met Maurits heb ik het al verrekend met de brandstofkosten.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten