VTT Malden op zondag 24-2-2013

### NU MET DE JUISTE FOTO'S ### ;-)

A.s. zondag is er een overvloed aan leuke bike evenementen! :-)

 
 

Er was het meeste animo voor de VTT Malden, dus Malden "it will be"..

Vertrek vanaf Bever zwerfsport om 8:45 (scherp), 28km heen dus 9:45 in Malden. VTT Malden (45km); http://www.singletracks.nl/Activiteiten/Toertochten.aspx; En achteraf natuurlijk weer 28km terug, zodat de schatting op 100km uitkomt.





Andere opties:
- Wilgenweard marathon Lemelerveld (100km); http://www.wintermarathon.nl/; Schitterende tocht over Lemelerberg en Holterberg, en ideaal om nog even wat 'makkelijke' kilometers te maken;
 
- Classique d-Alphen (45km) chrono; http://www.wtvalphen.nl/mtbcyclo.html;
Mooie chrono in het brabantse landschap;

- Wintercompetitie Apeldoorn Orderbos; http://www.wv-noordveluwe.nl/pages/6/evenementgegevens/?eventid=233802;
Laatste wedstrijd in de wintercompetitie op het bekende parcour in Apeldoorn. Goed om de snelheid en wedstrijd hardheid vast aan te scherpen;

- Mtb wedstrijd Waalwijk (25km); http://tvwaalwijk.nl/Duathlon.htm;


Dus wie heeft er wat op de planning staan?..

Reacties

  1. Eigenlijk had ik 90 min relaxt mtben op de planning staan. Even testen of de wedstrijdfiets goed in elkaar is gezet... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ikke ga alvast een wedstrijdje op de mtb rijden in Waalwijk. Heeft Nick ook weleens meegedaan ;) en gewonnen dacht ik? Leuke test voordat over ruim een week het seizoen alweer begint!! Tijd vliegt :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker! Ik won, Rikkert 2e en Andreeeke werd 3e.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hmm maresia http://www.tvwaalwijk.nl/index.htm is dat. Heb ik ook ooit eens gereden. Het enige wat ik daar van het podium heb gezien was toen ik er langs reed richting startvak. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heee joene, lijkt me wel leuk om naar Malden te fietsen. Laat maar weten wat se plannen worden

      Verwijderen
  5. Zoals het er nu uitziet zijn er de meeste stemmen (wel afhankelijk van het weer) voor het rijden van de VTT Malden. We zetten deze dus even op 1! ;-)

    Ik twijfel nog een beetje tussen Lemelerveld en Malden. Vorig jaar Lemelerveld 100km in 4,5uur :-) Maar met deze kou en voorspelde sneeuw.. brr

    Wordt vervolgd..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ter info. Malden 28km heen + 45km vtt + 28km terug = ca.100km.
      Start tussen 9:00 en 10:00 en dus ca. uur van te voren vertrek.

      Verwijderen
  6. Voor mij wordt het ook een tochtje richting Malden. Zoals het er nu uitziet komt de sneeuw pas aan het einde van de dag....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Idem voor mij. 8.45 vertrek Bever?

      Verwijderen
    2. Is goed.. en ik ga wel mee.. met zoveel gezelligheid in het vooruitzicht!

      Wel vertrek 8:45 scherp dan,

      dus als Robin nog meegaat.. Robin: 8:40 aanwezig.. ;-)

      Verwijderen
    3. Ik ben erbij. 8:45 Bever! Ben er helemaal klaar voor. Alles voor 11 augustus ;-)

      Verwijderen
  7. Als ik nu naar de voorspellingen voor zondag kijk worden ze toch slechter. Grote kans dat ik m'n plannen voor dit weekend ga aanpassen...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Neem je licentie mee mannen. Kunnen we snel inschrijven en weer gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Uncheck. Afhankelijk van het weer ga ik of met de auto of op de TACX..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Uncheck, ik ga met de auto naar Malden..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Helaas gaf de foto bij deze post het niet helemaal correct weer. Maar het was een epic tocht mannen! Schitterend wit bos en lekker door de bochten lopen glijden.. ;-) TOP!

    En extra kuddo's voor Rixiflex, die met zijn weinige trainingsarbeid het ook gewoon heeft rond getrapt. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zag de Strava recording van Tom, respect hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat gemiddelde komt niet helemaal overheen met wat wij gereden hebben, aangezien Tom 10 min later van huis vertrok en ongeveer gelijk met ons in Malden aan kwam.. ;-)

      Verwijderen
  14. Mooie plaatjes. Zware arbeid, respect!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten