11-10-2012 VTT Apeldoorn

Definitief: 9:15 vertrek carpoolplaats Rozendaalse golfbaan.
(voor wie met de auto komt; 10:30 vertrek op locatie)

11-Bergen ATB-toertocht


Datum:zondag 11 november
Soort tocht:MTB-tocht
Startlocatie:Clubhuis De Adelaar,Sportpark Orderbos
Plaats:Apeldoorn
Provincie:Gelderland
Organisatie: A.R. & T.V. De Adelaar
Info: www.11bergen.nl







AfstandTijd vanTijd totPrijsCodes
25 km09:3011:00
€ 7,00
(NTFU-leden: € 5,00)
13, 22, 24
40 km09:3011:00
€ 7,00
(NTFU-leden: € 5,00)
13, 22, 24
55 km09:3011:00
€ 7,00
(NTFU-leden: € 5,00)
13, 22, 24

Verklaring codes

13 - Gepijlde route
22 - Douche- en kleedgelegenheid
24 - Fiets af te spuiten

Reacties

  1. Even een interesse peiling..

    Zaterdag? Zondag?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zaterdag kan ik wel, zondag weet ik nog niet of ik kan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh lastig! 11 bergen tocht zou mooi zijn om mijn crosser te ontmaagden! Kunnen we ook mooi heen en terug rijden vanuit Arnhem!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aan de andere kant Wageningen is ook leuk, mits het niet supermodderig erbij ligt (=slijtage modder daar bij Wageningen). Ik ga even overleggen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tja.. ze zijn idd allebei leuk en allebei te doen met op de fiets heen..

    Maar ik kan waarschijnlijk zaterdag niet.. dus heb voorkeur voor zondag! Maar laat het definitief nog wel even weten..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ga voor Apeldoorn. Met de auto heen en dan 55km stel ik voor. Maar als het anders wordt is het ook prima. Lekker toeren zeg ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ga ook voor Apeldoorn. Op de fiets heen, 40 of 55 km koers en op de fiets weer terug!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weekendje in CH dus geen toeren voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik sluit erbij aan.. Op de fiets heen en 40 of 55km klinkt wel goed.. Is wel 60km heen en terug, +de 40km is dan ook al wel pittig..

    Voorstel: 9:15 verzamelen op de carpoolplaats Golfbaan? Zijn we 10:15 daar.. ?????

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben ook van plan op naar Apeldoorn te gaan. Op de fiets. 9.15u carpoolplaats Golfbaan lijkt me prima.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo ik ben er uit! Ik ga naar Apeldoorn en vertrek 8:15 uur vanuit Arnhem om zo om 9:30 uur te kunnen starten. Anders wordt te laat als ik ook nog terug moet fietsen (ga de 55 km rijden).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mmm.. vind het wel gezellig om samen te gaan.. maar 8:15 is wel vroeg op een zondag.. Ik kijk nog even aan wat de peiling doet.. ;-)

      Verwijderen
    2. Straks hebben we 3 groepen; 8:15 vertrek, 9:15 vertrek en met de auto heen groep.. haha..

      Verwijderen
    3. Ja vind ik ook gezellig, maar vind het ook om 's middags nog tijd over te hebben ;) En vrienden van me van de Zwaluwen starten om 9:30 uur vanuit Apeldoorn. Gezellig wordt het sowieso!

      Verwijderen
  12. okay, zie jullie 9.15u carpoolplaats Golfbaan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Tja, moest helaas afhaken.. Heb er erg van gebaald (nog steeds trouwens;) gezien het perfecte bike weer.. pff.. Volgende week ben ik er weer bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gaat er iemand op de fiets naar Hoenderloo zondag as? Even offtopic, want ik heb nog niet uitgevogeld hoe ik een nieuwe moet starten???

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is heel simpel.. rechts op de zwarte balk (onder MTB-Arnhem De onafhankelijke..)is een potloodje weergegeven. Als je daarop drukt opend vanzelf een nieuw scherm, waarbij de rest voorzich spreekt.

      Ps. als je geen potloodje ziet, moet je de site even benaderen via blogger.nl ipv rechtstreeks via google.

      Ps.ps. Ik kan zondag helaas niet :-(

      Verwijderen
    2. ohw ja.. het is blogger.com ;-)

      Verwijderen

Een reactie posten