Zomertip: Alpinathlon 2013



In juli 2013 wordt de Alpinathlon weer georganiseerd. De Alpinathlon is een estaffette wedstrijd in de Alpen, bij St.Moritz Engadin Zwitserland om precies te zijn, met één wielrenonderdeel, twee mountainbikeonderdelen en twee berglooponderdelen. Je kunt mee doen als single, koppel of als team of five. Het is ook mogelijk om de estaffete over drie onderdelen te doen. De tocht is behoorlijk uitdagend met over de vijf onderdelen 127.5kilomters 5540 positieve hoogtemeters en3620 negatieve hoogtemeters en een finish uiteindelijk op 3300 meter hoogte. Informatie is te vinden op deze website en ik was benieuwd of ik hier nog meer mensen voor kan enthousiasmeren om in een samenstelling aan mee te willen doen. Zie overigens ook de facebook pagina.

 
Zelf ben ik van plan om hier samen met mijn vriendinnetje aan mee te doen als koppel waarbij ik waarschijnlijk de drie fietsafstanden doe en zij de looponderdelen, maar wie weet ga ik ook wel een keer lopen en zij een keer fietsen.

Reacties

Een reactie posten