Wokken/bieren/de stad in

Onder het motto "eigen initiatief" wordt gewaardeerd: 3 november wokken bij het Wok Paradijs te Arnhem en aansluitend de stad in voor de liefhebbers? Reageren het liefst via onze Facebook pagina: https://www.facebook.com/events/354849531272441/



















Mocht je geen facebook hebben, dan graag hier aangeven voor 14 oktober of je wel/niet meegaat (i.v.m. reservering Wok Paradijs).

Tot slot: Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

Update 12-10:
Tot nu toe in totaal slechts 10 aanmeldingen en 2 afmeldingen van de 30 mensen die uitgenodigd zijn. Als de anderen ook nog zouden kunnen reageren zou dat enorm helpen. Bij zo weinig aanmeldingen heeft het geen zin om het door te laten gaan.


Update 17-10:

Rekening houdend dat er een paar mensen alsnog zullen komen zal ik voor 16 man gaan reserveren bij het Wok Paradijs op 3 november. In totaal nu 13 mensen die komen. Gaat dus sowieso gezellig worden!

Update 31-10:
Zaterdag 3 november is het zover! Aanvang 20 uur bij het Wok paradijs in Arnhem (bij de V&D).

Reacties

  1. Braaf aangemeld via facebook. Ik ben erbij.

    Voor de mensen zonder fb account hier melden. Mensen met fb die de groep op fb niet kennen, mij even poken en ik voeg je toe. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aantal aanmeldingen is nog erg laag...komt hopelijk niet door mij?? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee hoor, ik ben dan op vakantie en kan er dus helaas niet bij zijn..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nee - voor mij is de combi alcohol en 1 gipsbeen (en krukken) niet ideaal.
    Have fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. d'r bij.
    check fb en mtb-blogspot niet dagelijks...ff ietsje ltr
    stad zal kort worden, zondag om 8u wekkertje...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. check. Ben anti-FB dus gewoon oldschool hier de aanmelding.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik zit een weekendje in Amsterdam dus ben er niet bij

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zet mij er maar met potlood bij! De agenda lijkt leeg te zijn die avond. Ik moet alleen even checken of het de wokker lukt om aan mijn dieeteisen te voldoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goed initiatief! Kan helaas niet; al een andere afspraak. Veel plezier!

    Bart

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kan ik mij nog aanmelden? (heb niet gereageerd ivm vakantie)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het was top mannen! Leuk dat jullie er waren!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten