Fietsen op de donderdagavond

Het is alweer bijna november en tijd de fiets af te stoffen. Zijn er mensen geïnteresseerd om op de vaste donderdagavond een rondje met de mtb op de weg te gaan duren? En zo ja, hoe laat dan? Er zijn twee mogelijkheden:
* rond een uur of 18:00 direct uit werk en voor het eten
* rond 19:30 zodat eenieder eerst een hap kan doen.
Voor de tijdsduur was het idee om 90 minuten in het begin aan te houden. Bij slecht weer in overleg verplaatsen naar een andere dag. Mogelijk aanstaande donderdag al starten?

Reacties

  1. Structureel pas ik nog even.. maar ik ga zeker een keer incidenteel mee!
    (en dat slechte weer.. is dat alles onder de 10C?? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil ook zulke wielen!!! Toch maar eens vragen om budget bij de sponsor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. On-topic... ik ga lekker duren op de racer (of crosser). Lijkt me leuk om samen te rijden D0-D1 tempo.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben absoluut voor, kan de 'groepsdruk' goed gebruiken!;-) Ik denk dat 18.00 als tijdstip mijn voorkeur heeft: dan hoef ik niet met volle maag te fietsen en heb ik nog een stukje avond nader in te vullen....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Enne....morgen zou al kunnen wat mij betreft!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jep ik wil vanaaf al wel een (niet al te lang) rondje sturen. Al zit ik toevallig aan de andere kant van het land en weet ik niet of ik 18:00 ga redden. Zullen we gewoon 18:00 afspreken bij de ING op de velperweg? Mocht ik het nou echt niet gaan redden dan meld ik me nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb er wel oren na. Zal niet elke week aanwezig zijn. Ik moet ook nog eerst een fiets opbouwen voordat ik meega. 18:00 uur is voor mij vroeg ivm regelmatig overwerken, maar wel de betere tijd.
    Aankomende 2 weken ga ik nog niet redden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Voor mij graag vanaf 19:30 uur. (ingaande volgende week)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En ik héb het dus niet gered....kwam pas rond 18.00 uur van het werk.....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja, dus.... ff wennen aan dat digitijdperk. Maar, wat mij betreft 19.30, liefst met mooi weer (of zal ik maar wachten tot mei 2013?)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goed idee. Zal niet elke donderdag lukken maar wil zeker zo vaak mogelijk proberen... 19.30u lijkt mij het beste gezien werkverplichtingen...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Vanavond trainen mannen? 19:30 uur bij de Boerderij (zoals op elke dinsdag en donderdag).

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Brasserie de Boerderij, Parkweg 2 te Arnhem

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten