28-10-2012 VTT Reichswald/Mookerhei


Datum:zondag 28 oktober
Soort tocht:MTB-tocht
Startlocatie:Restaurant de Loopplank
Plaats:Plasmolen-Middelaar
Provincie:Limburg
Organisatie: Toerclub Gennep
Info www.tcgennep.nl


Scan & Go beschikbaar
Geen NTFU-lid? Vraag hier een barcode aan.


 

AfstandTijd vanTijd totPrijsCodes
30 km09:0010:00
€ 4,00
(NTFU-leden: € 3,00)
13, 22, 23, 24
50 km09:0010:00
€ 4,00
(NTFU-leden: € 3,00)
13, 22, 23, 24

Startlocatie: Restaurant De Loopplank
Witteweg 23, 6587 AJ Plasmolen-Middelaar
(Aan de Rijksweg Nijmegen-Gennep)
Arnhem- Plasmolen = 34km

Verklaring codes
13 - Gepijlde route
22 - Douche- en kleedgelegenheid
23 - Paspoort noodzakelijk
24 - Fiets af te spuiten

Reacties

  1. Volgens mij een hele mooie tocht!
    Weet alleen nog niet of ik zelf kan..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja is een supermooie tocht! Ik zit nog in de ruustperiode en ben in training voor de wokavond! Nog een weekje en ik ben in vorm voor het bier drinken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben wel van plan om hem te gaan rijden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grote kans dat ik erbij ben, maar ga waarschijnlijk samen met Nicole.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bummer, kan helaas niet. Ik wacht op de volgende...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben ook van plan deze te gaan rijden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Indruk vd route:
    http://www.youtube.com/watch?v=i7jbbzUzoa8

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie tocht, ben erbij met nog een paar mannen van SL-Bikes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jup. Bas en ik gaan met de fiets heen en proberen daar rond 09:45 te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goed zeg.. balen dat ik niet mee kon.. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten