Donderdagavondtraining 5 juli 2012

Donderdag is er weer de mogelijkheid om in het bos aan de skillz en conditie te werken. De opbouw van de training zal bestaan uit een wu met met wat techniek, gevolgd door een tocht met een aantal circuitjes waar aan de interval gewerkt kan worden. Uitgangspunt blijft natuurlijk; u vraagt, wij draaien..

Vertrek: 19:00 vanaf de Boerderij!

Je moet een berg respecteren. Als je een vriend bent van de berg, dan wordt de berg ook een vriend van jou. Aan de voet van een berg zeg ik ook altijd: `Goh, wat ben jij een verschrikkelijk mooie berg'. (Bram Tankink)

Reacties

  1. Die skillz zouden wel van pas komen ;-) Helaas kan ik er niet bij zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben erbij. Wil mijn exponentieel stijgende lijn in trainingsintensiteit graag doorzetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig mannen.. Tot vanavond!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. almighty, denk aan mogelijke overbelasting jongen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zat meer op overcompensatie te hopen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. :-) de vaktermen zijn in iedergeval goed ingeburgerd..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het is in ieder geval een decompensatie voor de tijd van niet fietsen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. voor de eerste keer niet aanwezig :(
    teveel last van mijn rib...hoop dat het nog voldoende hersteld en dat ik zondag kan gaan vlammen...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Succes met je verdere herstel Mike. Zondag is leuk rondje (Groesbeek), gisteren ff een ronde kunnen verkennen. Zou mooi zijn als je erbij kunt zijn. Tis overigens een heel ander rondje in vergelijking met voorgaande jaren.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Denk niet dat ik er zondag bij ben. Heb van die momenten dat het goed gaat en dat ik de pijn aan het verbijten ben.
      Zoals het er nu naar uitziet pak ik rust en hoop ik wat leuks te kunnen laten zien op het NK.

      ps. kan me het rondje van voorgaande jaren niet herinneren ;)

      Verwijderen
  10. Bedankt voor jullie inspirerende aanwezigheid jongens.. ;-)

    De berg was weer lief voor ons..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het was weer gezellig, ondanks een knorrende Van der Hill.. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wie de schoenplaat past, trekke hem aan. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Blijkt dat ik de schoenplaatjes er verkeer om op had gezet...Plus dat die beschermers van Crankbrothers gewoon flut zijn i.c.m. Tim pedalen. Wat een wiebel constructie! Groesbeek gewoon weer zonder beschermplaatjes gereden!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. @Nick; Volgende week wordt er tijdens de donderdagtraining speciaal aandacht geschonken aan het snel in en uit klikken van het pedaal ;-)

    Ps. Je moet ook geen geweldige crankbrother producten combineren met matige time producten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten