Bergrace Oosterbeek (the day after)

Zondag 1 juli werd de Bergrace Oosterbeek (3 van 4) weer verreden op een stoffig en zeer zwaar parcours. Op alle drie de afstanden, of beter tijden, waren bikers vertegenwoordigd. Een scan door de lijst leverde de volgende uitslagen op:
150min: 34e Arjan, 105e Mike P.
75min: 3e Nick, 33e Robin, 46e Mike vV, 50e Stef, 70e Bas, 78e Mark D, 123 Almar, DNF Bart P.
105min: 8e Frank M, 13e Tom, 22e Jeroen B.

En; Nick gefeliciteerd met je podium plaats!! En Frank.. hulde voor de 8e plek in dit deelnemersveld!

Laat maar even weten als je er niet tussen staat of het niet klopt. Ik heb er ook maar even snel langs gekeken ;-)

Reacties

  1. Zelf overigens een lekkere race gereden. Begonnen met wat vermoeide benen, maar begon naar het einde steeds lekkerder te lopen. Mijn laatste ronde was dan ook mijn snelste ronde ;-)

    Nu alleen nog Lunteren en dan zit de Bergrace er voor dit jaar alweer op..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik sta er wel tussen, maar hoef er niet tussen te staan, kan dat ook?
    Op voorhand al niet in vorm, mn 'slechtste' bergrace ooit. Wilde mn inschrijving eigenlijk doorzetten naar Lunteren, maar dan ben ik er niet dus toch maar gegaan (slechte motivatie eigenlijk, maar t was er één). Desondanks heerlijk genoten v/h rondje en de gezelligheid eromheen met dank aan oa de SL familie ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als ik niet naar de uitslag kijk ben ik gewoon super tevreden!!
    Wedstrijd bijna perfect ingedeeld, alle klimmen fietsend boven gekomen en ik voelde me heel sterk. Alleen in laatste ronde een constant gevecht tegen kramp aan het eind van de klimmen....
    Dat ik niet verder ben gekomen dan plek 105 was dan ook verrassend / teleurstellend. Maar goed, dit was voorlopig mijn laatste doel en ik heb veel over mijzelf geleerd dit jaar plus het belangrijkste: ik heb genoten!!
    Nu eerst aandacht voor gezin en in het najaar weer voor de fiets (wat niet betekent dat jullie mij niet meer zien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Stef; het ondanks de vorm wel gewoon starten levert hier alleen maar respect op hoor! Alleen jammer dat je in een andere klasse reed, ik was graag een keer voor je geeindigd ;-)
    @Mike; wat een achterlijk lange tijd is de 150min op dit zware rondje, dus respect! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt Jeroen! Ben benieuwd hoe hard The Millman gaat rijden dit seizoen! Beloofd veel zo.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten