Bergrace Arnhem 3 juni 2012 (aftertalk)

En.. hoe is het iedereen vergaan?

Reacties

  1. Ondanks alle regen en al het glijden.. liep het wel lekker. Van te voren enorm tegen alle nattigheid opgezien, maar als je dan eenmaal in je ritme zit valt het allemaal wel mee. Helaas halverwege op een 19e plek over iets scherps gereden, waarna alle latex me om de oren vloog. Probeer dan in die modder je Notube ventieltje er maar uit te krijgen ;-) Uiteindelijk nog wel een aardige inhaalrace gereden, zodat ik met een 29e plek erg tevreden ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heerlijk dat weer...weet precies waarom crossen mijn ding is :)
    pech met de voorderrie in de 2e ronde. Heb daarna met een aanlopende derrie en heen en weer springende ketting rond gereden.
    Ondanks de technische malheur toch nog binnen de top 50 gereden (wat het doel was).
    45e bij de 75 minuten en ergens rond plek 30 in het algemeen klassement ;)
    Op naar Oosterbeek...de vorm begint te groeien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoals de meeste wel weten echt niet mijn weertype... Te veel glibberen en glijden voor mijn bochtentechniek of beter gebrek daaraan :-) Ondanks dat zeer tevreden over plek 68 bij de 150 min. Tegenover 92 vorig jaar in goede omstandigheden. Alleen de laatste ronde te veel verval, hier ga ik de komende 4 weken nog aan werken om in Oosterbeek te vlammen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Er wordt in alle klasses toch wel serieus hard gereden. Is nu goed te zien aan de licentieklasses achter de uitslagen. Een aantal resultaten die ik zo snel tegen kwam;
    150min: Rik 53e
    105min: Tom 9e, Frank M 11e
    75min: Nick 4e, Robin 32e, Bas 90e

    En erg leuk dat een aantal mensen kwam aanmoedigen!! Deze wordt mee geteld in het sympathiek-klassement ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er uit alsof het heel zwaar was. Klasse gedaan mannen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mike Peters heeft ook n goeie wedstrijd gereden; 68e in de 150min

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mike, Mike en ikke.. stonden boven al genoemd.. vandaar niet in de opsomming ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja was weer lekker om in de modder te crossen. Reed tot zo'n beetje de laatste ronde 2e, totdat mijn ketting en crank telkens ruzie kregen (chainsuck). Hierdoor nog 2 klimmetjes moeten rennen (4e plaats is ook op de foto!). Het hoort eenmaal bij de omstandigheden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja was weer lekker om in de modder te crossen. Reed tot zo'n beetje de laatste ronde 2e, totdat mijn ketting en crank telkens ruzie kregen (chainsuck). Hierdoor nog 2 klimmetjes moeten rennen (4e plaats is ook op de foto!). Het hoort eenmaal bij de omstandigheden :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten