Posbank 6x6 - 21 april 2012

Ook dit jaar organiseer ik samen met een team weer de Posbank 6x6. Een evenement om geld in te zamelen voor de Alpe d'Huzes / strijd tegen kanker! Dit jaar doen we dat op 21 april.

Op deze dag wordt de klim naar de Posbank een soort Alpe d'Huez die we dan niet 6 keer maar maximaal 36 keer beklimmen (of zo vaak als je zelf wilt). Het inschrijfgeld is 3 x € 6 en de opbrengst gaat volledig naar de stichting Alpe d'Huzes! Na afloop ontvangt iedereen een bordje pasta en een drankje.

Kortom een mooie kans om trainen en bijdragen aan een goed doel te combineren. Dus kom op en doe mee! Help mee in de strijd tegen kanker!

Heb je de volgende dag een wedstrijd kom dan op de Posbank even de benen los fietsen en steun meteen het goede doel! Voor de aanvulling van de koolhydraten wordt gezorgd.

Ik hoop op veel MTB-ERS op 21 april op de Posbank!

Heb je geen zin om te fietsen of weet je iemand die de 21e wil helpen? Wij zoeken nog vrijwilligers !

Reacties

  1. Als ik voldoende hersteld ben van mijn operatie, wat ik wel verwacht, ben ik erbij. Maar ik zal me sowieso inschrijven, in dit speciale geval is het nooit zonde van het inschrijfgeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We openen het parcours officieel om 10.00 uur en sluiten het parcours om 16.00. Kortom je mag zelf bepalen hoe laat je start. Vanaf 13.00 is er pasta.

    Wil je het goede doel steunen en even gezellig een bordje pasta wil komen eten schrijf je dan even in!

    Oh ja, we hebben dit jaar ook een mooi loopparcours (volledig onverhard, check de site!). Je kan ook combineren, wij zorgen voor een afgesloten en veilige plek voor je fiets!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten