Champion chip vraagje?

Vorig seizoen heb ik de wel bekende chip gehuurd via knwu en champion chip site.

Dit seizoen ben ik van plan geen licentie te nemen en naast enkele marathons alleen de Bergraces te rijden. het is dan het goedkoper om de chip gewoon via de Bergrace te huren.

Nu heb ik echter nog niks gehoord van de champion chip organisatie: we willen de chip terug of je moet dokken.. ;-)

Hoe is dit bij jullie gelopen? Als ik niks van ze hoor en de chip het gewoon nog doet kan ik deze ook gebruiken bij de Bergrace..

Grz. Jeroen

Reacties

  1. Volgens mij is je chip geregistreerd bij de KNWU. Verder moet je de chip ook bij de Bergrace laten registreren.
    Ik denk dat het geen probleem moet zijn...echter verwacht ik wel dat je een rekening van MyLaps zal krijgen (zal wel weer een stilzwijgende verlenging zijn...).

    succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb je hem gehuurd? Zoja, dan wordt ie stilzwijgend verlengd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hmm, ben onlangs naar de site van mylaps gegaan en heb hem verlengd voor ik geloof 25euro.
    ps: offtopic, 29inch, wielset 1450 gram is superlicht....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, gehuurd idd.. Dan gebruik ik hem wel gewoon, zag dat verlengen nu 24,95 kost. (nog steeds dubbel zo duur, maar wel lekker makkelijk).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 1450 gram is vrij normaal hoor Stef. Is die set van mij ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah dan ga ik hem snel verlengen! Op de MyLaps pagina stond dat je op de hoogte gebracht zou worden als je hem weer diende te verlengen, maar heb niks gehoord en de chip al meer dan een jaar....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik neem aan dat je een berichtje krijgt als ze hem afsluiten?? Zou hem wel willen testen.. Ik betaal liever niet als het niet nodig is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heb m maar verlengd via de mylaps site.. beetje lullig als je voor 21eurie meedoet aan de Bergrace en vervolgens niet geklassificeerd wordt.. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten