04/02 VTT Wageningen

Zaterdag 4 februari organiseert TC Wageningen de derde an laatste van de serie wintertrio. Routes van 30 of 55 kilometer worden verreden vanaf het clubhuis op het industrieterrein van Wageningen. Adres: Nudepark 81




Start voor de kilometervreters om 9:00 bij de Bever aan het stationsplein in Arnhem.


De MTB-tocht op 4 februari 2012 is afgelast wegens de slechte omstandigheden in het bos. Hoewel het ons zeer betreurt, maakt de vorst en sneeuw, dat de organisatie heeft besloten om de tocht niet door te laten gaan.

We rekenen op uw begrip en hopen u bij een andere tocht alsnog te mogen ontvangen.


Wie sluit er aan om 10:00 bij de Bever voor een rondje spelen in de sneeuw in de omgeving van Arnhem?

Reacties

  1. Ik kijk eerst het weer nog even aan en aan de reacties te zien de rest ook :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. TT van zondag Hoenderloo is afgelast. Wageningen beslist op zijn laatst vandaag om 17:00. ik wil hoe dan ook een rondje rijden. Denk dat ik bij te veel kou niet op de fiets naar Wageninegn ga, maar wel de VTT ga doen. Gaat Wageningen niet door dan ga ik lokaal een rodnje in de sneeuw spelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je kan ook langlaufen, latten huren bij bezoekerscentrum posbank oversteeg outdoor....ik kan nie, maar andere misschien wel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik sla het MTBen ff over morgen: ik ben nog aan het revalideren van mijn laatste schouderluxatie ('schouder uit de kom') van 22 oktober jl. en kan me, in afwachting van een operatieve ingreep wsl begin Maart, geen uitglijders veroorloven. Áls ik al ga fietsen morgen zal dat met de MTB op de weg zijn. Voor hen die wel het bos in gaan: veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik haak nog wel even aan.. ben nog wel aan het uit zieken.. maar een uurtje in de sneeuw spelen klinkt goed.. Grz. Jeroen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten